وزیر تعاون:

جامعه تولید محور روح اقتصاد مقاومتی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت جامعه تولید محور روح اقتصاد مقاومتی است که طرفدار کار ایرانی و کارگر ایرانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی ربیعی عصر دیروز در همایش تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و کارآفرینان جنوب استان بوشهر که در سالن اجتماعات شهرک توحید شهر جم برگزار شد گفت هر جایی که عقب‌مانده است نشان از این دارد که ذهنیت مردم آنجا آمادگی پیشرفت نداشته و هر جایی که مردمانش ذهن فعالی دارند پیشرفت می‌کند. 

وی افزود : نخبگی، همدلی، همزبانی و درکنارهم‌بودن مایه پیشرفت است و باید با برنامه‌ریزی، مدیریت و همدلی میان نخبگان و کارگران وضع را تغییر داد .

 ربیعی خطاب به کارگران گفت : امید دولت امید به شما کارگران است و این دولت برخلاف چیزهایی که می‌نویسند کم‌حرف است. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود این دولت، دولت برخاسته از زحمت‌کشان است و هیچ‌کس نمی‌تواند نقش کارگران را نقض کند؛ کارگران پیش از انقلاب در راه به‌ثمررسیدن انقلاب نقش داشتند و در دوران انقلاب و دفاع مقدس بسیار زحمت کشیدند.

 ربیعی گفت: ثروت‌اندوزی در جامعه‌ ما جایی ندارد زیرا جامعه کارگری است. اعلام می‌کنم که برنامه‌ریزی برای کنترل دریافت‌های بالا پایان پذیرفت اما مبارزه با فساد هیچ‌وقت پایان نمی‌پذیرد.

وی افزود : برای بازنشستگان فکرهایی کردیم و حداقل حقوق‌شان را به 900 هزار تومان افزایش دادیم.

ربیعی در پاسخ به خواسته‌ نمایندگان جامعه‌ کارگری نیز گفت : نا امنی شغلی وجود دارد و سخت است و من روی آن حساسم و باید آن را جدی گرفت.

در این همایش استاندار بوشهر، نماینده مردم دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه جم و نمایندگانی از کارگران، کارفرمایان و کارآفرینان در سخنانی مسائل و مشکلات و خواسته‌ها را مطرح کردند.

همچنین در این همایش وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی از پدر و مادر شهید حسین صافی کم‌سن‌وسال‌ترین شهید استان بوشهر تجلیل کرد.

علی ربیعی پیش از شروع همایش از غرفه‌های محصولات و دست‌ساخته‌های شماری از فعالان تعاونی شهرستان جم در سالن اجتماعات شهرک توحید جم بازدید کرد .

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.