رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: 95 نفر از شهدای مدافع حرم جزء ورزشکاران حرفه ای بودند که زندگی اثربخشی در جامعه داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آذرنوش شامگاه چهارشنبه در همایش اخلاق در ورزش مربیان استان لرستان در خرم آباد افزود: پنج هزار شهید ورزشکار در کشور وجود دارد که زندگی نامه و دایره المعارف این شهدا در استانها تدوین شده است.
وی با بیان اینکه برای توسعه اخلاق در ورزش ظرفیت های خوبی همچون زندگی نامه شهدا و اصول تربیتی و اخلاقی اسلامی را در اختیار داریم، افزود: مربیان ، زندگی نامه شهدا و اصول اخلاقی و تربیتی اسلامی را در بین ورزشکاران به ویژه ورزشکاران نوجوان و جوان بیان کنند.
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با اشاره به اینکه از سال 93 دو قشر مدیران ورزشی و مربیان برای اشاعه اخلاق اسلامی در ورزش مورد توجه سازمان بسیج ورزشکاران قرار گرفته اند، گفت: در کنار توجه به برگزاری کارگاه های اخلاق ویژه مربیان ، چاپ کتابی را نیز در دستو کار داریم.
آذرنوش گفت: بحث اخلاق اسلامی و کرامت انسانی در ورزش مورد توجه است، اگر چه در کشورهای غربی نیز به مقوله اخلاق توجه می شود اما نگاه آنها لسلامی نیست.
آذرنوش منش پهلوانی، عزت و غیرت را از مسائل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب به ورزشکاران برشمرد و اضافه کرد: توصیه های معظم له به ورزشکاران در قالب جزوه چاپ و منتشر شده است.
این همایش یکروزه توسط سازمان بسیج ورزشکاران استان لرستان و با حضور 300 نفر از مربیان ورزشی برگزار شده است.
 
انتهای پیام /ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.