همدان؛

بهسازی 212 روستای استان همدان

مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان گفت: تعداد 212 روستای استان همدان به عنوان طرح های نیمه تمام در لیست اولویت های بنیاد مسکن استان قرار دارد.

بهسازی 212 روستای استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن ظفری اظهار داشت: از هزار و 41 روستای واقع در استان که تعداد 941 روستای آن بالای 20 خانوار هستند، تعداد 558 طرح بهسازی تاکنون آغاز شده و از این تعداد 346 طرح بهره برداری رسیده است.

وی افزود: تعداد 212 طرح نیز در دست اقدام است که به عنوان طرح های نیمه تمام در لیست اولویت های این بنیاد قرار دارد و تلاش این مجموعه و همکاری و مشارکت مردم سبب شده که تعداد 13 روستای در سطح استان به شهر تبدیل شود.

ظفری ادامه داد: با ابلاغ اعتبارات سال 1395 و استفاده از قیر اعتباری پیش بینی شده در قانون بودجه و مشارکت مؤثر مردم و همکاری نهادهای محلی و شوراهای اسلامی روستاها، شاهد توفیق های هرچه بیشتر در خدمت رسانی به روستاییان خواهیم بود.

وی گفت: با وجود کمبود منابع عمرانیِ در اختیار بنیاد مسکن، شاخص طرح های بهسازی روستاهای استان روند قابل ملاحظه ای داشته و این موضوع در اولویت بنیاد مسکن است.

حسن ظفری یادآور شد: بنیاد مسکن در هیچ شرایطی نگذاشته حرکت رو به رشد در اجرای طرح های عمرانی در روستاها با وقفه مواجه شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.