قزوین؛

درخواست استاندار برای احداث پست توزیع برق در معلم کلایه

استاندار قزوین در مکاتبه با معاون برق و انرژی وزارت نیرو خواستارمساعدت و تامین اعتبار برای احداث پست جدید برای رفع مشکل خاموشی در الموت شرقی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی در این نامه آورده است : در حال حاضر تامین برق منطقه الموت شرقی با بیش از 100 روستا از طریق پست 63 کیلو ولت رجایی دشت و با یک خط 20 کیلو ولت تامین می شود .

همتی تاکید کرده است : این منطقه  به علت کوهستانی بودن و طولانی بودن مسیر شبکه تا روستاهای محل تغذیه ؛ همواره در معرض باد و طوفان و سایر عوامل جوّی کوهستانی قراردارد و در صورت بروز مشکل در یک نقطه از شبکه طولانی احداث شده ، برق بیش از 100 روستا به طور همزمان قطع می شود .

استاندار در بخشی از این نامه بر  تصویب احداث ناحیه صنعتی در شهر معلم کلایه مرکز بخش الموت شرقی و تمایل سرمایه گذاران بخش خصوصی برای فعالیت در واحدهای صنعتی این منطقه  تاکید کرده  و گفته است : در حال حاضر شبکه برق موجود ظرفیت تامین برق واحدهای متعدد صنعتی مستقر ودر حال استقرار را  ندارد که این موضوع باعث بی رغبتی سرمایه گذاران در منطقه شده است .

همتی در این نامه خواستار احداث پست فوق توزیع (63 کیلولت) معلم کلایه و احداث خطوط جدید از پست مورد نظر به عنوان مطالبه اولویت دار مردمی و سرمایه گذاران با هدف افزایش ضریب پایداری شبکه های برق ، به حداقل رساندن خاموشی ها در منطقه و استقرار و تداوم فعالیت در واحدهای صنعتی مذکور شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار