همدان؛

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی در دانشگاه پیام نور همدان

رییس دانشگاه پیام نور همدان از ثبت نام بدون آزمون در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور همدان خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛رییس دانشگاه پیام نور همدان از ثبت نام بدون آزمون در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور همدان خبر داد.

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی در دانشگاه پیام نور همدان اکبر شاملو با اشاره به اینکه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی در دانشگاه پبام نور همدان از تاریخ   22 تا 30  مرداد ماه آغاز شده است که تا 31 مرداد ماه امسال تمدید شد گفت: ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود.

شاملو با اشاره به اینکه حضور دانشجو در کلاس های درسی به جز درس های عملی الزامی نخواهد بود بیان کرد: امکان تحصیل همزمان در دو رشته بشکل توام امکان پذیر خواهد بود.

رییس دانشگاه پیام نور همدان ادامه داد: شهریه تحصیلی دانشجویان در دانشگاه پیام نور کمتر از سایر دانشگاه ها است، همچنین امکان ادامه تحصیل دانشجویان در شهر محل زندگی افراد و در کنار خانواده نیز فراهم می شود.

وی با بیان اینکه قانون مشروطی برای دانشجویان حذف شده ست خاطرنشان کرد: نمرات مردودی در هنگام فراغت از تحصیل در میانگین کل محاسبه نمی شود.

اکبر شاملو تصریح کرد: نمره نهایی دانشجویان (14)پایان ترم و(6) نمره  میان ترم محسوب خواهد شد. 
وی ادامه داد: امکان ادامه تحصیل همزمان با خدمت مقدس سربازی هم  فراهم می شود.

شاملو به آغاز امتحانات ترم تابستانی اشاره کرد وافزود: دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات ترم تابستانی از تاریخ 26 مرداد ماه نیز آغاز شده است وامتحانات از تاریخ 30 مرداد ماه تا 4 شهریور نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار