اهواز؛

کشف تریاک درمحوربهبهان-رامهرمز

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مقدار 29 کیلو و 675 گرم تریاک و 23 گرم 50 سانت سوخته تریاک را کشف کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: 29 کیلو و 675 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در محور بهبهان- رامهرمز کشف شد.

 سرهنگ یداله امیری در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بهبهان با پشتیبانی اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ورود یک محموله مواد مخدر از یکی از استانی های جنوبی کشور به استان خوزستان مطلع شدند و بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بهبهان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر رامهرمز با رصد دقیق محورهای مواصلاتی در محور بهبهان- رامهرمز یک دستگاه خودروی سفید و یک دستگاه خودروی پراید را شناسایی و متوقف کردند.

امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروی پراید مقدار 29 کیلو و 675 گرم تریاک و 23 گرم 50 سانت سوخته تریاک را که به طور ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

وی درپایان با بیان اینکه دو سوداگر مرگ در این عملیات دستگیر شدند، گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.