یزد؛

تلاش يزدی ها براى تشنه گذاشتن قوى سفيد در كوير

در چارچوب هفته سوم ليگ يک فولاد يزد ميزبان ملوان انزلى است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ پولاد مردان کویر در حالی روز جمعه بیست و نهم مرداد ماه از ساعت ۱٧:۱۵ به مصاف ملوان بندر انزلی مى روند که شنیده ها حاکی از این است که تماشاگران ملوان بندر انزلی با ۴ ماشین به استادیوم شهید نصیری یزد می آیند تا به تشویق تیم خود بپردازند.

به نظر میرسد انزلی چی ها خیلی زود میخواهند به لیگ برتر بازگردندچرا كه ملوانان با توجه به اینکه میتوانند بازیکنان سرباز را بگیرند بازیکنان خوبی را جذب کردند
در تیم ملوان بازیکنانی مانند:ایمان صادقی دروازه بان فصل گذشته تیم پرسپولیس؛محمد آبشک؛شاهین ثاقبی؛حامد نورمحمدی؛شهاب کرمی؛سعید یوسف زاده؛پور رحمت الله و...بازی مى کنند.

سرمربی تیم ملوان بندر انزلی محمد مایلی کهن است که با یک برد و یک تساوی تا اینجای کار چهار امتیاز را برای ملوان به ارمغان آورده و این تیم در رده پنجم جدول لیگ دسته یک ایران قرار دارد.

از سرمربیگری محمد مایلی کهن بازی های زیبا و هجومی را سراغ داریم و به احتمال زیاد بازی روز جمعه زیبا و جذاب خواهد بود.

اما در تیم فوتبال فولاد یزد با توجه به اینکه تقریبأ ده روز است تمرینات این آغاز شده و این تیم بدون اردو و مسابقه تدارکاتی پا به مسابقات گذاشته میتوان گفت نسبت این مدت کم تمرینات و بازیکنانی که تازه به این تیم اضافه شدند نسبتأ بازی های خوبی را ارائه داده و شاید اگر در بازی با بادران گل به خودی زده نمیشد؛ فولاد میتوانست این تیم متمول و ثروتمند را در تهران متوقف کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد حمید آسیابانپور است که تا به حال توانسته با یک تساوی و یک شکست تیم خود را با یک امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ دسته یک ببیند.این مربی یزدی در مصاحبه خود از هواداران یزدی خواسته به استادیوم بیایند و این تیم را تنها نگذارند. 

در ترکیب فولادی ها در این فصل از بازیکنان بومی بیشتری استفاده میشود که الحق و الانصاف بازیکنان خوبی هم هستند. 

بازیکنان فولاد یزد:ایمان نخود ساز؛وحید ارمی؛سید رضا طلبه؛محمود شبان؛نعمت بخشی؛علی بیک زاویه؛سید محمد علی حسینی؛مهران درویش؛مهران مرادعلی؛وحید جمالی؛سید جواد شفیعی پور؛علی صبوری آزاد؛فرشاداسماعیل زاده؛حسین قهار پور و....

انتهاى پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار