گیلان؛

آستانه‌اشرفیه شهرستان سبز می‌شود

رئیس اداره گاز شهرستان آستانه‌اشرفیه از سبز شدن این شهرستان با بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ عبدالله ضمیری بابیان اینکه تمامی روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه تا پایان هفته دولت گازدار می‌شوند گفت: در هفته دولت طرح گازرسانی به ۱۰ روستای باقیمانده بااعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این روستاها بیش از ۶۴ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام‌شده است افزود: با سبز شدن شهرستان در گازرسانی، درصد بهره‌مندی از نعمت گاز خانوارهای روستایی شهرستان آستانه‌اشرفیه از ۹۲ درصد به ۱۰۰ درصد در هفته دولت سال جاری افزایش و امکان برخورداری یک هزار و ۳۷۷ خانوار باقیمانده محروم از نعمت گاز فراهم می‌شود.

وی گفت: گیلده بالغ، گیلده پایین، امیرهنده (بالا -پایین و تالش محله)، فوشازده، تازه‌آباد فوشازده، لشکام (رشونده)، تاسنده، کاچا چهارده، خلشا پایین، تازه مرزیان ۱۰ روستای باقیمانده هستند که در هفته دولت گازدار می‌شوند.

رئیس اداره گاز آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه با سبز شدن شهرستان در بحث گاز تعداد مشترکین گاز شهرستان آستانه‌اشرفیه به ۵۰ هزار مشترک خواهد رسید افزود: انتظار می‌رود با رعایت اصول ایمنی، صرف جویی در مصرف گاز و نیز با پرداخت به‌موقع قبوض گاز در جهت نگهداری بهتر و ارائه خدمت مناسب‌تر ما را یاری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.