پایان مرحله دوم مسابقات قهرمانی باشگاه های بانوان کشور

دانشگاه آزاد اسلامی فاتح عنوان قهرمانی

رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های در بخش بانوان با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.

به  گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان   مرحله دوم رقابت های دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش بانوان امروز در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران پیگیری، با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید،تیم مقاومت نایب قهرمان شد و تیم پارس مهر فارس نیز در جایگاه سوم ایستاد.

 این دوره مسابقات با حضور باشگاه های دانشگاه آزاد، مقاومت، پارس مهر فارس، صنایع سنگ نجف آباد، سلامتی ویوا و تیم های استانی مازندران، کردستان، کرمان، هرمزگان، فارس و خراسان شمالی برگزار شد.

نتایج پایانی مسابقات بدین شرح است: 

پرش سه گام :جواهر زمانی از تیم مقاومت با پرشی به میزان 12:50 به عنوان قهرمانی دست یافت، پس از وی سمانه کوهکن از تیم دانشگاه آزاد و فاطمه کرجی از تیم صنایع سنگ نجف اباد به رده های دوم و سوم بسنده کردند.

100متر با مانع: الناز کمپانی از تیم دانشگاه ازاد با ثبت زمان 14:45 بر سکوی نخست جای گرفت، پس از او به ترتیب جمیله سیفی و سارا ندافی به عناوین دوم و سوم بسنده کردند.

پرتاب وزنه: لیلا رجبی از تیم دانشگاه ازاد با پرتابی به میزان 15:52 اول شد و پس از رجبی خدیجه زارع از مقاومت و ثنا دادرس از دانشگاه ازاد بر سکوی دوم و سوم جای گرفتند.

3000متر با مانع: سمیرا زمانی ازمقاومت با ثبت زمان 12:06:09 به عنوان قهرمانی دست یافت پس از این شرکت کننده سمیرا خداترس از دانشگاه آزاد و فرحناز رایزن از استان کردستان در رده های بعدی قرار گرفتند.

پرتاب چکش: پریناز ابراهیمی از دانشگاه ازاد با حد نصاب 47:25 قهرمان شد و پس از وی به ترتیب امینه کشیری و لیلا کوهکن دوم و سوم شدند.

200متر: مریم طوسی از دانشگاه ازاد با ثبت زمان 24:18 به مقام قهرمانی دست یافت پس از وی به ترتیب فرزانه فصیحی از دانشگاه ازاد و فائزه نسایی از مقاومت به عناوین دوم و سوم بسنده کردند.

400متر: الهام کاکلی از تیم دانشگاه آزاد اول شد و به ترتیب نمایندگان مقاومت در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

پرتاب دیسک: ژاله کاردان از دانشگاه ازاد با حد نصاب 46:34 اول شد، مریم نوروزی از پارس مهر فارس با حد نصاب 35:04 دوم و ویدا بابا پور از پارس مهر فارس با پرتابی به میزان 33:25 سوم شد.

پرش بانیزه: مهسا میرزا طیبی از دانشگاه آزاد با حد نصاب 3:35 به عنوان قهرمانی رسید پس از وی به ترتیب ورزشکاران تیم های دانشگاه آزاد و خراسان شمالی دوم و سوم شدند.

پرش طول: ریحانه مبینی از تیم مقاومت با پرشی به میزان 5:39 متر قهرمان شد، و پس از وی به ترتیب فریده دریایی و فاطمه برزنونی  از استان کرمان و مقاومت در مکان های دوم و سوم جای گرفتند.

پرتاب نیزه: سحر ضیایی از مقاومت به پرتابی به میزان 41:49 به عنوان قهرمانی رسید و پس از وی به ترتیب ثریا قلیچ نیازی راد از مقاومت و  افسانه امیدواری از پارس مهرفارس به رده های دوم و سوم بسنده کردند.

5000متر: پرسا عری از دانشگاه ازاد با ثبت زمان 18:14:99 اول شد، پس از وی زینب منصوری و نصرت اکبری به مدال های نقره و برنز اکتفا کردند.

800متر: سهیلا نادری از دانشگاه ازاد با ثبت زمان 2:16:43 به مدال طلا دست یافت و به ترتیب طاهره عبداله زاده و حکیمه مقیمی مدال های نقره و برنز را از آن خود کردند.

4 در 400 متر امدادی: دانشگاه آزاد با ثبت زمان 3:53:78 اول و پس از او تیم های پارس مهر فارس با ثبت زمان 3:56:83 و مقاومت با زمان 4:02:22 در سکوی دوم و سوم جای گرفتند.

لازم به یادآوری است در جریان برگزاری این دوره از رقابت ها، مهسا میرزا طبیبی از تیم دانشگاه آزاد، موفق شد رکورد پرش بانیزه باشگاه های کشور را با ثبت رکورد 3.35 متر ارتقا بخشد. وی پیش از نیز با رکورد 3.25 متر، رکورد دار این رشته بود.
همچنین رکورد ملی و رکورد باشگاهی 4 در 400 متر امدادی با ترکیب مریم طوسی، جمیله سیفی، سهیلا نادری و الهام کاکلی از تیم دانشگاه آزاد با ثبت زمان 3:53:78 دقیقه شکسته شد.

پیش از این رکورد ملی 4 در 400 متر امدادی با ثبت رکورد 3:56:03 دقیقه در آلماتی قزاقستان با ترکیب مریم طوسی، لیلا ابراهیمی، مینا پور سیفی و زهره فرجام و رکورد باشگاهی این رشته نیز 3:58:24 با ترکیب سمیرا آسمانی، حکیمه مقیمی، سارا ندافی و زهرا بهمنی از باشگاه پارس مهر فارس در مرحله اول مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور در سال 94 به ثبت رسیده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار