خوزستان؛

نشت گاز در کارخانه یخ اهواز / 26 نفر مصدوم شدند

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از انفجار و نشت گاز مخزن آمونیاک کارخانه یخ در اهواز با 26 مصدوم خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهیار میرخشتی با اعلام این خبر اظهار داشت: روز جمعه و در ساعت 20:40 دقیقه با گزارش به مرکز دیسپچینگ فوریت‌های پزشکی 115 اهواز و اعلام انفجار و نشت گاز مخزن آمونیاک در کارخانه یخ واقع در اهواز واقع در خیابان مهران و مصدومیت و مسمومیت چندین نفر بلافاصله 8 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام گردید.

نشت گاز در کارخانه یخ اهواز / ١٣ نفر راهی بیمارستان شدند

میرخشتی افزود: به محض رسیدن تکنسین‌های اورژانس به محل حادثه عملیات امداد رسانی و کمک‌های اولیه برای بیماران صورت  گرفت و بعد از انجام دادن اقدامات اولیه 23 نفر از بیماران که نیاز به اقدامات درمانی بیشتر در یک مرکز درمانی را داشتند با 8 دستگاه آمبولانس به بیمارستان فاطمه زهرا و بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز انتقال داده شدند و چند نفر دیگر نیز بعد از گرفتن اقدامات درمانی سرپایی حال عمومی آنها مساعد شده بود و نیازی به بیمارستان نداشتند.

نشت گاز در کارخانه یخ اهواز / ١٣ نفر راهی بیمارستان شدند

شهیار میرخشتی تصریح کرد : به دلیل معلق شدن گاز آمونیاک در محوطه و بیرون کارخانه علاوه بر مصدوم شدن چند نفر از کارگران کارخانه چند نفر از همسایگان نیز در خانه های خود و در خیابان کنار کارخانه دچار مسمومیت شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.