زخمی شدن 4 فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست

نظامیان صهیونیست چهار فلسطینی را در مرزهای شرقی نوار غزه زخمی کردند .

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری وفا،  نظامیان صهیونیست چهار فلسطینی را در مرزهای شرقی نوار غزه زخمی کردند .

بر این اساس، منابع محلی و شاهدان اعلام کردند نظامیان صهیونیست جمعه شب با تیراندازی به سوی فلسطینی ها در نزدیکی مرزهای شرقی نوار غزه دست‌کم چهار نفر را زخمی کردند.

نظامیان صهیونیستی روز جمعه همچنین سه جوان فلسطینی را در شرق قلقیلیه در کرانه باختری رود اردن زخمی کردند.

تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینی ها در مخالفت با اقدام رژیم صهیونیستی در ساخت دیوار نژاد پرستانه حایل و شهرک سازی در کرانه باختری رود اردن ، امروز نیز پس از اقامه نماز جمعه در روستای کفر قدوم در شرق قلقیلیه برگزار شد .

فلسطینی های معترض به اقدامات ظالمانه و توسعه طلبانه این رژیم در تظاهرات امروز در روستای کفر قدوم از رژیم صهیونیستی خواستنند خیابان اصلی این روستا را که از 13 سال پیش مسدود کرده است ، برای تردد فلسطینی ها باز کند .

مراد شتیوی، مسئول هماهنگی مقاومت مردمی در روستای کفر قدوم گفت: نظامیان اسرائیلی با حمله به تظاهرکنندگان فلسطینی به طرف آنان گلوله های پلاستیکی ، گاز اشک آور و بمب های صوتی شلیک کردند .

شتیوی افزود: دست کم سه جوان به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی زخمی و دهها تن دیگر هم بر اثر استنشاق گاز های سمی دچار مسمومیت شدند.

این مقام محلی تاکید کرد نظامیان صهیونیست همچنین شبکه آب رسانی به روستای کفر قدوم را برای هفتمن بار متوالی تخریب کردند که این امر منجر به قطع سه ساعته آب ساکنان روستا شد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار