مرادی:رقابت سلیمی تئاتر خیمه شب بازی بود/ محمد جلود را نمی شناسم

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: کارشناسان و روزنامه نگاران مطرح جهان، رقابت بهداد سلیمی را به تئاتر خیمه شب بازی تشبیه کردند.

مرادی: رقابت سلیمی تئاترخیمه شب بازی بود/ محمد جلود را نمی شناسمبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری درمورد ناعدالتی در حق بهداد سلیمی، بیان کرد: بسیاری از کارشناسان و روزنامه‌نگاران مطرح جهان این مسابقه را به تئاتر خیمه‌شب‌بازی تشبیه کردند. این حرف من نیست و حرف کارشناسان مطرح دنیاست. جوانمردی در ورزش را زیر سؤال بردند و دل مردم ایران را شکستند. ناراحت هستیم و پیگیری‌های حقوقی را انجام می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نبود با انتخاب وزنه ای کمتر برای سلیمی، وی را در وضعیت راحت تری قرار می دادند، توضیح داد : در حرکت یک ضرب هم وزنه‌ای انتخاب شد که هیچ وزنه‌برداری تاکنون آن را بالای سر نبرده بود. آنجا هم می‌شد این موضوعی را که می‌گویید مطرح کرد. ما برای طلا رفته بودیم که حق ورزشکار ما تضییع شد.

مرادی در مورد این که آیا اختلافات شخصی وی با محمد جلود عراقی سبب تضییع حق سلیمی شده است؟ توضیح داد: نمی‌دانم شخصی که شما اشاره می‌کنید چه کسی است و او را نمی‌شناسم. به نظرم مسائلی بالاتر از این حرف‌ها در میان بود. طبق قانون کسانی می‌توانند به‌عنوان ژوری حضور داشته باشند که رزرو باشند، اما یک فرد از تکنیکال کنترلر در جایگاه ژوری نشست. هرچند دو رأی از اعضای ژوری هم با سه رأی داور به نفع ما بود،‌اما نظر داوران خواسته نشد که خلاف قانون بود؛ چراکه آنها باید رأی ژوری را تأیید کنند، اما این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: کاری به افراد نداریم و دنبال احقاق حق هستیم، همان زمان که متوجه شدیم او در ژوری نشسته است، دیگر نمی‌شد کاری کرد، درحالی‌ که نامش در استارت لیست اولیه هم نبود. به نظر می‌رسد کسب دو مدال طلا برای آنها گران بوده است، درحالی‌که حتی دو وزنه‌بردار دیگر ما هم می‌توانستند روی سکو بروند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به نامه نگاری های انجام شده قبل از ریاست وی، گفت: حالا متوجه می‌شوم که چرا قبل از انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری آن نامه‌نگاری‌ها برای رئیس نشدن من انجام می‌شد. پیگیر احقاق حق سلیمی هستیم و به دادگاه CAS شکایت می‌کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار