شهرکرد؛

بررسی مشکلات بیمارستان تأمین اجتماعی امام علی (ع)

حجم مراجعات بالا و کمبود پزشک متخصص در بیمارستان تأمین اجتماعی امام علی (ع) فرخ شهر سبب نوبت دهی های طولانی و نارضایتی برخی از مراجعین به این مرکز درمانی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بیمارستان امام علی (ع) فرخ شهر تنها بیمارستان ملکی تأمین اجتماعی در استان چهارمحال و بختیاری است که ماهانه 22 هزار نفر به صورت سرپایی به درمانگاه های این مرکز درمانی مراجعه می کنند و همین حجم مراجعات بالا و کمبود پزشک متخصص سبب نوبت دهی های طولانی و نارضایتی برخی از مراجعین شده است.

پیگیری حل مشکلات تنها بیمارستان ملکی تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری

ما هم به همین بهانه سری به بخش های پذیرش و درمانگاه های سرپایی این بیمارستان زدیم تا درخصوص نحوه نوبت دهی و برخورد کارکنان این مرکز درمانی با مراجعین گزارشی تهیه کنیم.

در ابتدا سراغ دکتر مصطفی فلاحتی رئیس بیمارستان امام علی (ع)  رفتیم تا به همراه ایشان سری به قسمت های پذیرش، اورژانس، داروخانه و درمانگاههای این مرکز درمانی بزنیم.

یکی از مراجعین به قسمت رادیولوژی این مرکز درمانی با گلایه از انتظار طولانی می گوید: از ساعت 8 صبح برای انجام ماموگرافی به این قسمت مراجعه کرده و در حال حاضر 2 ساعت است که منتظر پزشک می باشد.

رئیس بیمارستان که همراه ما بود در این خصوص گفت: تمام مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری با مشکل کمبود پزشک رادیولوژی مواجه هستند اما در این مرکز درمانی سعی کرده ایم از پزشکان متخصص استان های همجوار به صورت پاره وقت بهره بگیریم.

مراجعه ماهانه  22 هزار نفر به درمانگاه های بیمارستان امام علی (ع)

مصطفی فلاحتی افزود: این پزشکان متخصص در اواسط و اواخر هفته جهت ارائه خدمات در بیمارستان امام علی (ع) شهرکرد حضور دارند.

یکی دیگر از مراجعه کنندگان به داروخانه این بیمارستان گفت: پزشکان مقدار داروی کمی برای بیماران تجویز می کنند که تنها چند روز برای بیمار کفایت می کند.

مراجعه ماهانه  22 هزار نفر به درمانگاه های بیمارستان امام علی (ع)

رئیس بیمارستان هم با بیان اینکه نسخه تجویز شده به تشخیص پزشک و برای درمان مشکل فعلی بیمار است گفت: از لحاظ دارویی هیچ مشکلی در این مرکز درمانی و جود ندارد.

در قسمت پذیرش بیمارستان هم چند نفر از زمان طولانی انتظار گله مند بودند.

یکی از این مراجعین گفت: از یک هفته پیش برای عمل جراحی چشم نوبت گرفته ام و امروز که ساعت 7 و نیم صبح در بیمارستان حاضر شده ام 2 ساعتی می شود که در صف انتظار هستم.

مراجعه ماهانه  22 هزار نفر به درمانگاه های بیمارستان امام علی (ع)

رئیس بیمارستان در پاسخ به این گله مندی گفت: به دلیل حجم مراجعات بالا و کمبود کادر درمانی سعی شده است که مراحل قبل از عمل جراحی از قبیل معاینات بیهوشی، قلب و مشاوره به صورت سرپایی انجام شود و همین موضوع باعث شده است تا مراجعه کنندگان زمان بیشتری را در صف انتظار بگذرانند.

مصطفی فلاحتی کمبود فضای فیزیکی و تعداد کم پزشک متخصص را از مشکلات عمده بیمارستان تأمین اجتماعی امام علی (ع) شهرکرد عنوان کرد و افزود: امسال با تدابیری که اندیشیده شده 20 تخت به تخت های این مرکز درمانی اضافه خواهد شد.


مراجعه ماهانه  22 هزار نفر به درمانگاه های بیمارستان امام علی (ع)

وی ادامه داد: بخش های جدیدی در بیمارستان طراحی شده است که با 80 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی طی 2 یا 3 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

فلاحتی اضافه کرد: امسال با برنامه ریزی های انجام شده تلاش شده تا پزشکان متخصص بیشتری به کار گرفته شود به همین منظور متخصصین استان های همجوار اواسط و یا اواخر هفته در بیمارستان امام علی (ع) حضور خواهند یافت.

وی گفت: مقدمات استخدام 60 نیروی جدید هم فراهم شده است که به زودی جذب این مرکز درمانی خواهند شد.

ما هم از آقای دکتر قول گرفتیم 2 یا 3 ماه آینده برای پیگیری حل مشکلات مراجعه کنندگان به بیمارستان تأمین اجتماعی امام علی (ع) شهرکرد به این مرکز درمانی بیایم.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
پس بيمارستان امام علي چي؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
اسم بیمارستان امام علی تو لیست بیمارستانهایی ک انلاین نوبت میدن نیست
Germany
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۰ تير ۱۳۹۶
در این بیمارستان نوبت تلفنی محدود است و اگر به صورت حضوری مجبور شوی که نوبت بگیری با پارتی بازی مواجه میشوی که واقعاً شرم آور میباشد. یه نفرنشسته تودرمانگاه و به هرکسیکه دلش بخواهد نوبت میده. اصلاً افتضاح افتضاح
آخرین اخبار