هاشمی: حضور در فینال المپیک نشان دهنده پیشرفت تیراندازی است

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: حضور 2 تیراندازی در فینال رقابت های تیراندازی المپیک نشان دهنده پیشرفت تیراندازی ایران در چند سال اخیر است.

مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد تیراندازان در مسابقات المپیک 2016 ریو بیان کرد: خدا را شکر می کنم که پایان یک دوره فعالیت وبرنامه ریزی فدراسیون برای حضور در المپیک منجر به کسب  5 سهمیه المپیک شد و خوشبختانه در این رویداد بزرگ نیز تیراندازان عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشتند و صعود 2 تیرانداز به فینال نشان دهنده پیشرفت تیراندازی در چند سال اخیراست.

وی افزود: رکورد تیراندازان با توجه به تمریناتی که داشتند خوب بود، علیرغم اینکه کشورهای دیگر چند برابر ما هزینه کردند و نتیجه بهتری گرفتند و تیراندازان ما هم برای موفقیت بیشتر در المپیک نیاز به حمایت بیشتری دارند.

هاشمی ادامه داد: به طور قطع اگر ورزشکاران دراردوهای بیشتری شرکت می کردند و تجربه حضور در مسابقات بین المللی داشتند. نتیجه بهتری می گرفتند و حتی می توانستیم برای اولین بار مدال کسب کنیم. اما توان تیراندازی ایران با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم همین است.

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: برنامه ریزی فدراسیون برای المپیک 2016کسب 5 سهمیه  بود که محقق شد و اکنون برای المپیک 2020 توکیو 8 سهمیه و مدال المپیک در نظر گرفتیم که امیدوارم با حمایت مسئولان به هدفمان برسیم.

وی درباره شرایط رشته اهداف پروازی و برنامه های فدراسیون برای موفقیت ورزشکاران این رشته توضیح داد: برنامه ریزی هایی که انجام می دهیم مربوط به تمامی رشته های تیراندازی است و اهداف پروازی با اینکه در مسابقات کسب سهمیه المپیک نتایج خوبی گرفت اما تیراندازان این رشته موفق به حضور درالمپیک نشدند اما باید این را در نظر بگیریم که کسب سهمیه در اهداف پروازی نسبت به تفنگ وتپانچه سخت تر است.

هاشمی افزود: مسابقات کسب سهمیه برای المپیک 2020 از 2 سال آینده آغاز می شود امیدوارم اهداف پروازی بتواند سهمیه المپیک را کسب کند که برای این کار تیراندازان باید امکانات لازم را در اختیار داشته باشد و تلاشان را چند برابر کنند. فدراسیون تمام تلاشش را برای موفقیت ملی پوشان اهداف پروازی انجام می دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار