مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر استان گفت: تعداد بیمه شدگان این صندوق 18 هزار و 800 خانوار بوده که جمعیتی بالغ بر 75 هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛عیسی کریمی در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد بیمه شدگان صندوق بیمه روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:   برنامه داریم تا پایان سال تمامی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی را بدون پرداخت حق بیمه تحت پوشش این صندوق بیمه‌ای قرار دهیم.

مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:در مردادماه سال گذشته 200 بیمه شده داشتیم که در مدت مشابه سال جاری 473 خانوار رسید.

وی تعداد بیمه شدگان سال جاری را هزار و 31 خانوار عنوان کرد.

این مسؤول از رشد 32درصدی بیمه شدگان صندوق بیمه روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد در مردادماه سال جاری به نسبت سال گذشته خبر داد.

کریمی در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد: با راه‌اندازی این صندوق در کهگیلویه و بویراحمد اقدامات خوبی در راستای اطلاع‌رسانی و پوشش بیمه‌ای جامعه هدف صورت گرفته است.

مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیمه روستایی و عشایر اختیاری بوده لذا از تمام ظرفیت‌ها برای اطلاع‌رسانی و اعتمادسازی بیمه‌شدگان استفاده کردیم.

این مسؤول نقش رسانه‌ها در آگاه‌سازی جامعه را موثر خواند و گفت: خوشبختانه رسانه‌ها اعم از مکتوب و مجاری تاکنون همکاری خوب و سازنده‌ای داشتند.

کریمی اذعان کرد: امیدواریم بتوان اعتمادسازی لازم به منظور بهره‌مندی جامعه هدف از مزایای صندوق بیمه روستائیان و عشایر را ایجاد کنیم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.