ارومیه؛

سرشماری الکترونیکی منجر به تسهیل در ارائه خدمات

به منظور اجرای برنامه پزشک خانواده شهری، سرشماری جمعیت شهری شوط توسط مامورین سرشماری مرکز بهداشت در حال اجرا می باشد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،اسمعیل رضازاده معاون بهداشتی شبکه در مورد این برنامه گفت: پیرو اجرای برنامه پزشک خانواده در روستاها این برنامه برای جمعیت شهری نیز اجرا میگردد و در این راستا مرکز بهداشت شهرستان شوط با توجه به بکار گیری نیروی انسانی مورد نیاز در مراکز شهری قصد دارد به این برنامه جامه عمل پوشانده و کلیه جمعیت شهری شهرستان شوط را همانند خانوارهای روستایی تحت پوشش مراقبتهای بهداشتی فعال قرار دهد.

وی افزود: شهرستان شوط دارای 1 مرکز بهداشتی درمانی شهری و 2 پایگاه سلامت می باشد که هر یک از این مراکز و پایگاههای شهری مسئول سرشمای در منطقه تحت پوشش خود می باشند.

وی ادامه داد: تمامی اطلاعات پزشکی و بهداشتی خانوارها در سیستم رایانه ای مرکز بهداشت ثبت خواهد شد و به هنگام مراجعه افراد جهت دریافت خدمات بهداشتی در هر منطقه از کشور به راحتی اطلاعات پزشکی افراد در دسترس خواهد بود. بدین ترتیب ارباب رجوع در تسهیل خدمات دریافتی احساس رضایت خواهد کرد.

معاون بهداشتی از همکاری خانواده های بزرگوار در دادن اطلاعات به مامورین سرشماری تقدیر نمود.

گفتنی است: تاکنون حدود 5000 جمعیت شهری به تفکیک جنس، سن، تاهل، ملیت، جمعیت بارداری و سطح سواد وارد سامانه سیب گردیده است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: سرشماری ، تسهیل ، خدمات ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.