قفل گوشی جدید سامسونگ را تنها با یک نگاه باز کنید + تصاویر

نسل جدید گوشی‌های سامسونگ، قفل تلفن همراه شما را تنها با یک نگاه باز می کند.

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در کنار تمام ویژگی هایی که تاکنون از گوشی جدید سامسونگ رونمایی شده است، شاید یکی از جذاب‌ترین ویژگی های سامسونگ نوت 7 اسکن عینبیه آن باشد.

اسکنر عینبیه  که در این گوشی وجود دارد تنها با نگاه کردن به چشمان شما، قفل گوشی را باز می کند. سامسونگ گلکسی نوت 7 با داشتن سنسور IR حتی می تواند در تاریکی هم درست کار کند.

نصب اسکنر عینبیه دقیقا به سادگی و راحتی نصب اثر انگشت در گوشی است. البته لازم به ذکر است که در این گوشی نیز سنسور اثر انگشت هم وجود دارد. پس می‌توان نتیجه گرفت که کاربران نوت 7 برای باز کردن قفل گوشی خود می توانند از سه روش رمز عددی، اثر انگشت و اسکنر عینبیه استفاده کنند.

قفل گوشی جدید سامسونگ را تنها با یک نگاه باز کنید + تصاویر

برای استفاده از ویژگی اسکنر عینبیه، کافی است که کاربران پس از نگاه کردن به دو دایره روی صفحه اسکرین، کمی منتظر بمانند تا پس از انطباق قفل باز شود.

این گوشی قادر است چشم یک کاربر را شناسایی و در خود ذخیره کند در حالی که قابلیت ذخیره‌سازی چهار اثر انگشت را داراست. مشکلی که هنوز  اسکنر عینبیه دارد این است که سرعت باز کردن قفل گوشی با اثر انگشت بیشتر از باز کردن با نگاه است که احتمال دارذ سامسونگ در مدل های بعدی روی آن کار کند.

گفتنی است سنسور عینبیه از امنیت بالایی برخوردار است چرا که اگر صفحه اسکرین آن را مقابل عکس چشمان کاربر با رزلوشن بالا و یا حتی فیلمی از چشمان آن شخص تقابل کنید، قفل گوشی باز نخواهد شد.

قفل گوشی جدید سامسونگ را تنها با یک نگاه باز کنید + تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار