سعیدی:سیاست فدراسیون ارتقا کیفی گلف در کشور است

رییس فدراسیون گلف گفت:فدراسیون برای ارتقای کیفی گلف با همکاری مرکز توسعه گلف جهان یک مربی حرفه ای خارجی برای تیم های ملی در نظر گرفته است.

کیکاووس سعیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره جذب مربی خارجی وبرنامه های فدراسیون برای توسعه گلف در کشور بیان کرد: سیاست فدراسیون گلف ارتقا کیفی وعمومیت دادن این ورزش در کشور است تا بتوانیم درراستای برنامه ریزی  که انجام دادیم استعداد ها را برای پشتوانه سازی تیم های ملی پیدا کنیم.

وی افزود: در بحث کیفی توجه ما به آموزش ودانش افزایی مربیان داخلی است درسال های گذشته به دلیل تحریم قادر به استفاده از مربیان خارجی نبودیم اما اکنون با توجه به اجرای برنامه های برجام این امر برای فدراسیون محقق شد تا از مربیان خارجی استفاده کنیم.

رییس فدراسیون گلف گفت:با هماهنگی هایی که با مرکز توسعه گلف جهان انجام دادیم قرار شد یک مربی حرفه ای گلف از کشور استرالیا برای هدایت تیم ملی به ایران بیاید.

وی افزود:استفاده از مربی حرفه ای هزینه های زیادی را برای فدراسیون در برمی گیرد وخوشبختانه با کمک اسپانسری که دراختیار داریم هزینه های دستمزد این مربی را متقبل شد. این مربی اردیبهشت سال 96 به ایران می آید که در حال حاضر مربی تیم ملی گلف سنگاپور است.و مربیگری تیم های مالزی میانمار را در کار نامه دارد.

وی گفت :پس از اینکه مربی خارجی به ایران آمد چند دوره کلاس های آموزشی برای ارتقا دانش مربیان داخلی برگزار می کنیم.تا مربیان مانیز از نظر کیفیتی به سطح بالا برسند.

سعیدی درباره برنامه فدراسیون برای توسعه گلف توضیح داد: خوشبختانه ورزش گلف در حال پیشرفت است و زیر مجموعه های گلف که با ما کار می کنند به طور جدی فعالیتشان را دنبال می کنند واکنون که گلف به رشته های المپیکی اضافه شده است هدفمان حضور در المپیک 2020 است که برای این کار باید توانمان را بالا ببریم وفاصله با تیم برتر دنیا را کم کنیم.

وی افزود:درحال حاضر دو زمین استاندارد در کشو داریم که در حال توسعه زمین گلف در دیگر استان های کشور هستیم برخی استان ها پیشرفت بسیار خوبی در این زمینه داشتند واکنون زمین بین المللی گلف را در شهر پرند در دست احداث است که به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار