یزد؛

افزایش پیک بار استان یزد به 1230 مگاوات

پیک بار استان یزد به 1230 مگاوات رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در جلسه کارگروه کاهش پیک‌ بار، با اشاره به اینکه  يزد جزو استان‌هایی با کمترین میزان خاموشی در کشور است گفت: با توجه به صنعتی بودن استان و تأثير بار صنايع در وقوع پيك، قطعا عبور از پیک‌ بار تابستان 95 بدون خاموشی، با تعامل و همکاری صاحبان صنایع و همکاران ما در صنعت برق استان به دست می‌آید.

مهندس صباغزادگان همچنین خواستار پيگيری اجرای طرح‌های مديريت مصرف در روزهای باقي‌مانده تابستان و بررسي اثرات اجراي طرح‌های مديريت مصرف شد و اظهار کرد: امیداورایم از نتايج اجراي طرح‌ها جهت برنامه‌ريزي بهتر در سال‌های آينده استفاده شود.

کارشناس‌مسئول مدیریت‌ مصرف این شرکت نیز، به رشد 5% پیک‌بار كشور در روز 30 تیرماه نسبت به سال گذشته اشاره و بیان کرد: با روند افزايش دما، پیک‌بار استان در سال 95 تاکنون 1230 مگاوات بوده است که روز پنجشنبه 7 مرداد ساعت 13:13 دقیقه رخ‌داده و نسبت به پیک‌بار 1158 مگاواتي سال گذشته، 6/2 درصد رشد داشته است.

فاطمه زارع افزايش دما و هم‌زمانی بار صنايع بزرگ استان را در وقوع پيك مؤثر دانست و گفت: امسال براي اولين بار پيك در روز پنجشنبه رخ‌داده است و اين نشان از همكاري خوب صنايع در روزهای كاري در اجراي طرح‌های مديريت مصرف می باشد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.