کرمانشاه؛

انهدام باند سارقان کيف قاپ در کرمانشاه

رئيس پليس آگاهی استان از کشف 54 مورد قاپ زنی و دستگيری باند چهار نفره سارقان در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدرضا اميری" ،گفت: در پي دريافت خبری مبنی بر وقوع چندين پرونده سرقت تلفن همراه در سطح شهر کرمانشاه، روند تحقيقات در راستای نحوه سرقت ها از اشخاص شاکی آغاز شد که در اين راستا مال باختگان، سرقت توسط دو نفر موتور سوار که پلاک آن مخدوش بوده را عنوان کردند.

وی افزود: تيم تحقيقات تخصصی در راستای دستگيری عامل يا عاملان اين سرقت ها طی اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی نهايتا يکي از عاملان اين سرقت ها را شناسايی و با هماهنگی مقام قضائی و پس از شناسايی منزل و مخفيگاه متهم، در يک عمليات منسجم و ضربتی وی را دستگير کردند.

اين مقام انتظامی تصريح کرد: در انجام تحقيقات فنی و علمی، متهم به ارتکاب سرقت های قاپ زني با همدستی سه نفر ديگر به هويت های معلوم اعتراف کرد.

سرهنگ اميری ادامه داد: با استعلام از سوابق کيفری همدستان متهم مشخص شد که اين سه نفر به اتهام ديگری در زندان هستند که طي هماهنگي هاي لازم، متهمان از زندان به پليس آگاهي منتقل شدند و در بازجويي هاي فني به ارتکاب 54 فقره قاپ زني در سطح شهرستان کرمانشاه اعتراف کردند.


انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، انهدام ، سارقان ، کیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.