افزایش تعداد کنسرت های راک نئو نازی ها در آلمان / ترویج مجدد نژادپرستی

تعداد کنسرت های موسیقی راک با مضامین نئونازیسم در آلمان رو به افزایش است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت «دویچه وله»، در نیمه نخست سال 2016 میلادی حدود 98 رویداد موسیقی از سوی گروه های راست گرا با مضامین نئونازیسم در آلمان برگزار شد که برخی از این کنسرت ها توجه هزاران مخاطب را به خود جلب کرد.

تعداد کنسرت های راک گروه های راست گرا در آلمان و همچنین اجرای موسیقی در برگزاری نشست های احزاب راست گرا به شدت افزایش یافته است. مقامات معتقدند پشت پرده برگزاری این رویدادها، اهداف مشخصی نهفته است.

این کنسرت ها در سراسر آلمان برگزار می شوند؛ اما در سال جاری میلادی تاکنون حدود 14 کنسرت در ایالت مرکزی تورینگن اجرا شده است. این ایالت به پایگاهی ثابت برای اجرای چنین موسیقی هایی تبدیل شده است.

روز شنبه یک جشنواره موسیقی راک از سوی جناح‌های راست گرای آلمان در دهکده ای در اطراف تورینگن برگزار شد. شعار این جشنواره «راک علیه نفوذ بیگانه ها» بود. مضمون این جشنواره مخالفت با بحران پذیرش مهاجر در آلمان بود.

تعداد کنسرت های موسیقی راک با مضامین مورد علاقه جناح‌های راست گرا در آلمان، در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است. این تعداد در 4 سال گذشته نیز بی سابقه بوده است. همچنین مخاطبان و تماشاگران این کنسرت ها در مقایسه با سال های گذشته افزایش قابل توجه و نگران کننده ای داشته است. 

مقامات آلمانی از گرایش جوانان به این نوع از موسیقی ها بیم دارند. آنها معتقدند کنسرت های راک دروازه ورود جوانان به سمت اندیشه های جناح‌های راست گرا و جنبش نئونازیسم است.

جنبش نئونازیسم در تلاش است با احیای مجدد نازیسم، اندیشه های نژادپرستانه را ترویج دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۵ تير ۱۳۹۸
اين جنبش ها سرانجامي جز نابودي ندارد زيرا از پايه در مسائل عقيدتي و تفكري بر اساس احساسات كور كورانه نظريه مي دهند و هيچ اساس عقلي و منطقي و خدا پرستانه ندارد و جز كشتار و بدبختي مردم جهان و سود كردن يهوديان ايدي ديگري ندارد به اميد نابودي اين مكاتب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
هایل هیتلر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۲ تير ۱۳۹۶
جنگ جهانی سوم ، مبارزه با فساد و تبعیض در دنیا ، نژاد برتر ژرمن ، مقابله با امپریالیست امریکا ، دوباره از آلمان قدرتمند ، SOON
آخرین اخبار