نام کت و شلوار نخست وزیر هند در کتاب رکورد های جهانی گینس + فیلم

نام کت و شلوار نخست وزير هند به عنوان گران ترين پوشاک فروخته شده در حراجی ها، در کتاب رکوردهای جهانی گينس ثبت شد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ نام کت و شلوار نخست وزير هند به عنوان گران ترين پوشاک فروخته شده در حراجی ها، در کتاب رکوردهای جهانی گينس ثبت شد.
نام کت و شلواری که نارندرا مودی نخست وزير هند قبلاً به تن داشت و اکنون با قيمت بی سابقه ای فروخته شده است، در کتاب رکوردهای گينس ثبت شد.
مودی هنگامِ ديدار با اوباما رئيس جمهور آمريکا که در ماه ژانويه سال 2015 ميلادی به هند سفر کرده بود، اين کت را بر تن داشت و همين مسئله باعث شد کاربران رسانه های اجتماعی، او را مسخره کنند. هنگامِ بزرگنمایی تصاوير نخست وزير هند در اين ديدار مشخص شد که نوشته‌های طلايی روی لباس او، همان نام «نارندرا دامودارداس مودی» است که با حروف ريز روی کت دوخته شده است.
پارسال، تاجر الماسی به نام «پاتل» در گجرات هند، کت و شلوار نخست وزير اين کشور را به قيمت 43131311 روپيه (معادل ششصد و چهل و دو هزار و چهارصد و بيست و شش دلار) خريد. اکنون نام اين کت و شلوار به عنوان گران ترين لباس فروخته شده در حراجی، وارد کتاب رکوردهای جهانی شده است.
پايگاه اينترنتی رکوردهای جهانی گينس نيز با انتشار بيانيه ای اعلام کرد کت و شلوار نارندرا مودی، گران ترين پوشاکی است که تاکنون در حراجی فروخته شده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
همینطور به عنوان کج سلیقه ترین بَبویی که پولش را دور ریخته!!
آخرین اخبار