مشاور فنی تیم ملی بزرگسالان کاراته؛

برگزاری مسابقات بین المللی یک امتیاز بزرگ است

شهاب سلطانی با اشاره به این مطلب افزود: این مسابقات سطح آشنایی بازیکنان با تیمهای خارجی را بالا می برد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گروه مستقر در محل برگزاری مسابقات شهاب سلطانی مشاور فنی بزرگسالان تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه مسابقات با حضوردر نشست خبری گفت: سطح مسابقات قابل قبول بود و ما بعد از 3 ماه اردو نیاز بود که ورزشکاران در این جور مسابقات محک بخورند و برگزاری در کشور یه نقطه قوت بود و بازخورد این مسابقات را در تمرینات و مسابقات آینده خواهیم دید.

وی با اشاره به سطح مسابقات گفت: با حضور تیمهای کشورهای آذربایجان با حضورنفرات اصلی و تیمهای ترکیه و گرجستان و همچنین تیم الف و ب ایران سطح مسابقات و ورزشکاران و آمادگی آنها بسیار عالی بود.

وی افزود: اسان آذربایجان غرب یه شرایط بسیار عالی را برای تبدیل شدن به قطب کراته کشور رادارد چرا ک مسئولین و قدرتهای بزرگ کاراته کشور و جهان همچون آقای سلیمی به عنوان یک داور بین المللی در این استان حضور دارند.

حسین روحانی مربی تیم ملی بزرگسالان کراته در خصوص داوری افزود: از بهترین داورهای دنیا در مسابقات حضور داشتند و بالاترین سطح قضاوت را در این مسابقات شاهد بودیم و این حضور داوران بین المللی را در کشورمدیدون آقای سلیمی رئیس هیئت کراته آذربایجان غربی هستیم.

وی افزود: بعد از مسابقات تعداد 8 نفر از 14 نفر موجود را به مسابقات جهانی اتریش اعزام می کنیم.

ذبیح الله پورشیب کاپیان تیم ملی بزرگسالان کاراته: برگزاری این چنین مسابقات در داخل کشور یکی از بهترین فرصتها است تا ورزشکاران ما بتوانند خودشان را محک بزنند و در مجوع این مسابقات بسیار عالی بود و امید داریم حضور در این مسابقات تجربه ایی باشد برای مسابقات جهانی اتریش.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.