سمنان؛

بهره برداری از طرح های مختلف در هفته دولت در شهرستان سمنان

در هفته دولت 51 طرح با اعتباری حدود 40 میلیارد تومان در شهرستان سمنان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرماندار سمنان گفت: 51 طرح عمرانی با صرف بیش از 393 میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
سید عباس دانایی افزود: از این تعداد46  طرح با320  میلیارد ریال اعتبار مربوط به بخش دولتی و پنج طرح با 78 میلیارد ریال از بخش صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان به بهره برداری می رسد.
دانایی از رشد 20 درصدی مجموع اعتبارات این طرح ها نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد : مجموع اعتبارات طرح های مورد بهره برداری پارسال 320 میلیارد ریال بود.
فرماندار سمنان افزود: در هفته دولت امسال یک طرح از شرکت برق منطقه ای، سه طرح از راه و ترابری، پنج طرح از آب و فاضلاب شهری،چهار طرح از دانشگاه سمنان،یک طرح از شرکت گاز، یک طرح از نوسازی مدارس،سه طرح از جهاد کشاورزی،یک طرح از دانشگاه پیام نور،۱۲ طرح از شرکت توزیع برق،هفت طرح از شهرداری سمنان،یک طرح از اداره کل منابع طبیعی، چهار طرح از بنیاد مسکن، یک طرح از مسکن و شهرسازی،یک طرح از انتقال خون و یک طرح هم از هواشناسی مورد بهره برداری قرار می گیرند.
وی از گاز رسانی به آخرین روستای شرق شهرستان سمنان به عنوان مهم ترین این طرح ها اعلام و افزود : با افتتاح این طرح دیگر همه نقاط شهری و روستای این شهرستان از مزایای گاز طبیعی بهره مند هستند.
فرماندار سمنان با بیان این که این طرح با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد، افزود : حدود ۲۰ کیلومتر خط انتقال در اجرای این طرح انجام شده و بیش از ۷۵ خانوار این روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
وی دانشگاه سمنان را به عنوان دانشگاه مادر استان ذکر کرد و گفت در هفته دولت امسال چهار طرح این دانشگاه با اعتبار بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار