اراک ؛

بازدید خبرنگاران از توانمندی های شهرصنعتی کاوه

در آستانه هفته دولت ، اصحاب رسانه با حضور در شهرستان ساوه با توانمندی های شهر صنعتی کاوه آشنا شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛  صبح امروز جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه از دو واحد تولید کننده آبگرمکن و رادیاتور و انواع شیشه و بلور در یک تور یک روزه در شهر صنعتی کاوه ساوه بازدید کردند.

حاجی پور ، مدیر کل صنعت ، معدن تجارت استان مرکزی گفت : با هدف آشنایی مردم و خبرنگاران با واحدهای توانمند که در صادرات سهمی دارند ، خبرنگاران کشوری و استانی دعوت شدند تا مردم با این صنایع بیشتر آشنا شوند.

مدیر یک واحد تولیدی نیز گفت : حضور خبرنگاران علاوه بر دلگرمی صنایع ، می تواند  باعث معرفی واحد های تولیدی و باعث توسعه صنعت استان شود .

فرماندار ساوه هم در نشست خبری مهمترین مشکل ساوه را کمبود آب بیان کرد و گفت : صنایع شهرستان ساوه حدود 6 درصد از منابع آبی را به خود اختصاص دادند.

بهاروند با اشاره به راه اندازی دومین شهرک صنعتی ساوه با عنوان شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی ، افزود : چهارصد لیتر بر ثانیه از پساب تصفیه خانه فاضلاب ساوه به صنایع مستقر در این شهرک اختصاص می یابد.

وی از افزایش 20 درصدی میزان صادرات کالاهای تولید شده در ساوه خبر داد و اضافه کرد : با لغو تحریم ها شهرستان ساوه به طور مستمر میزبان تجار و بازرگانان خارجی است.
انتهای پیام / ف
 
برچسب ها: اراک ، خبرنگاران ، واحد ، تولید ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.