کرمانشاه؛

بخش کشاورزی مهم ترین و حیاتی ترین بخش در جامعه

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت:بخش کشاورزی مهم ترین و حیاتی ترین بخش در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: بخش کشاورزی یکی از بخش‌های مهم و حیاتی در جامعه بوده که در قبل از انقلاب تولیدات بسیار ناچیزی داشته و به همین دلیل همواره در تامین نیاز غذایی جامعه دست نیاز به سوی به بیگانگان دراز می کردیم.

حجت الاسلام احمد یوسفی نیا گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به برکت رهبری امام خمینی(ره) علم و دانش در حوزه‌های مختلف بخش کشاورزی توسعه یافت و ورود ادوات و تکنولوژیهای نوین به این بخش باعث شده تا در خیلی از محصولات کشاورزی مثل گندم به خودکفایی برسیم.

یوسفی نیا بکارگیری مسائل فنی و کنترل آفات، بیماریها و ... را بسیار در تولید محصولات کشاورزی تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: امروزه با کسب دانش و داشتن پتانسیلی همچون کارشناسان و متخصصین کشاورزی خوشبختانه اطلاعات و مسائل فنی به درستی و به طور عملی به کشاورزان منتقل شده و توانسته‌ایم تولیدات بخش را ارتقاء دهیم.

وی با بیان اینکه توانمندیهای بخش کشاورزی استان کرمانشاه بسیار چشمگیر می‌باشد اضافه کرد: در تولید نخود، جو، ذرت، محصولات باغی و شیلاتی از جایگاه خوبی در کشور برخورداریم.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، بخش ، مهم ، حیاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار