اردبیل؛

معرفی قهرمانان شنا و تنیس روی‌میز المپیاد دختران شرکت نفت

قهرمانان تیمی و انفرادی رشته‌های شنا و تنیس روی‌میز المپیاد فرهنگی و ورزشی دختران زیر ۲۶ سال شرکت ملی نفت پس از رقابت دو روزه ۱۲۰ ورزشکار معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مسابقات پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دختران زیر ۲۶ سال شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران که به میزبانی شرکت پالایش تبریز در سرعین برگزار می شود، در پایان مرحله سوم نفرات و تیم های برتر رشته های شنا و تنیس روی میز را معرفی کرد.

رقابت های شنا و تنیس روی میز با بیش از ۱۲۰ ورزشکار و ۳۰ مربی و سرپرست شرکت کننده به مدت دو روز در شهرهای سرعین و استخر شرکت گاز در اردبیل برگزار شد و تیم ها و نفرات برتر مشخص شدند.

رئیس امور ورزش و تربیت شرکت پالایش نفت تبریز در آئین اهدا جوایز قهرمانان این رشته ها گفت: در رشته شنا رقابت ها در هشت رده سنی برگزار و نفرات و تیم های برتر تجلیل شدند.

مهرداد تامینی با اشاره به نتایج رقابت های شنا و تنیس روی میز افزود: با توجه به نتایج رده های سنی و در مجموع تیم پالایش نفت آبادان در رقابت های شنا به مقام قهرمانی دست یافت و و تیم های شرکت ملی پخش و پالایش نفت تبریز دوم و سوم شدند.

وی سطح کیفی رقابت های شنا را بسیار بالا و قابل توجه خواند و تاکید کرد که مسابقات این رشته از فشردگی بالایی برخوردار بوده و نتایج کسب شده نزدیک به هم بوده است.

رئیس امور ورزش و تربیت شرکت پالایش نفت تبریز همچنین با اشاره به رقابت های تنیس روی میز در سرعین عنوان کرد: در پایان این رقابت ها که به صورت دوره ای برگزار شد، تیم خطوط لوله و مخابرات به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم های پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تبریز نیز به عناوین دوم و سوم رسیدند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، معرفی ، قهرمانان ، شنا ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.