قزوین؛

تزریق 400 تن مرغ منجمد به بازار

400 تن مرغ منجمد از ابتدای امسال تا کنون به بازار قزوین تزریق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: این نهاد به هنگام کاهش قیمت مرغ آنرا از تولیدکننده خریداری کرده و در دوره افزایش قیمت ها آنرا به بازار تزریق می کند.

یوسف جلوخانی افزود:اداره پشتیبانی امور دام آمادگی دارد تا به منظورتنظیم بازار به هر میزان که لازم باشد مرغ منجمد تولید داخل را در اختیار مراکز عرضه قرار دهد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین یادآور شد: عرضه کنندگان می توانند با همراه داشتن معرفی نامه از ادارات جهاد کشاورزی شهرستان مربوط به خود مرغ منجمد را به قیمت هر کیلو 48 هزار ریال از این اداره دریافت کنند.

جلوخانی  اضافه کرد: اداره پشتیبانی امور دام همچنین آمادگی لازم را برای تزریق گوشت قرمز منجمد به بازار قزوین دارد اما امسال با فعالیت های مناسب بخش خصوصی تاکنون به انجام این اقدام نیاز پیدا نکرده ایم.

جلوخانی، تامین و ارائه نهاده های دام و طیور را از دیگر وظائف اداره پشتیبانی امور دام بیان کرد وگفت: در همین راستا از ابتدای امسال تاکنون 10 هزار تن ذرت، سویا و جو با قیمت مناسب توسط این دستگاه به دامداران و مرغداران قزوینی عرضه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.