بازی خداحافظی نکونام 21 آبان برگزار می شود

یاریار: مجیدی و کریمی در بازی با ستارگان شرکت می کنند

مدیرعامل باشگاه هنرمندان گفت: بازی با ستارگان لالیگا تنها تقدیر از نکونام است و بازی خداحافظی وی 21 آبان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حسین یاریار درباره نشست امروز خود با جواد نکونام و خداداد عزیزی اظهار کرد: دیروز کنار پروین بودیم و صحبت های زیادی را با وی انجام دادیم و امروز هم نشستی را با بازیکنان و نکونام برگزار کردیم تا مشکلات پیش آمده حل شود.

وی افزود: وقفه ای که در برگزاری این بازی رخ داد، مشکلاتی را به وجود آورد و امیدوام با برطرف شدن آن ها ، بازی خداحافظی نکونام به خوبی برگزار شود. همچنین تمرین ستارگان ایران هم پس از تکمیل شدن فهرست این تیم که پروین آن را اعلام می کند از فردا در دستگردی آغاز می شود.
 
یاریار درباره دلیل ناراحتی جواد نکونام گفت: گویا فهرستی که نکونام به ما داده بودند، دچار تغییراتی شده بود که من به هیچ وجه از آن خبر نداشتم. جواد نکونام بچه بااحساسی است و پس از توضحات قبول کرد تا در بازی 4 شهریور حضور یابد.

همچنین  قرار است در بازی روز پنجشنبه از جواد نکونام تقدیر شود اما به صورت جداگانه از ستارگان دنیا دعوت می کنیم تا بازی خداحافظی جواد نکونام را برگزار کنیم.  
 
مدیرعامل باشگاه هنرمندان درباره دعوت از فرهاد مجیدی و علی کریمی بیان داشت: از این دو نفر دعوت به عمل  آوریم و امیدوارم در بازی روز پنجشنبه به میدان بروند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار