ساری،

تشديد طرح ارتقاء امنيت اجتماعی در سواحل دريا

جانشين فرمانده انتظامی استان، از تشديد طرح ارتقاء امنيت اجتماعی در سواحل دريا با توجه به افزايش سفرهای تابستانی در شهريور ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ مهراب رياحی در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان در ساری، با تاکيد بر تشديد طرح ارتقاء امنيت اجتماعی در سواحل دريا و تفرجگاه ها بر برخورد جدی پليس با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی خبر داد.

وی گفت: با توجه به آغاز دور پايانی سفرهای تابستانيی در شهريورماه، طرح ويژه انتظامی، امنيتی و ترافيکی با هدف برقراری نظم و امنيت عمومی، برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در سواحل دريا و تفرجگاه ها به مرحله اجرا در خواهد آمد.

جانشين فرمانده انتظامی استان با تاکيد بر آگاه سازی عمومی و اطلاع رسانی به شهروندان و مسافران از مبادی ورودی شهرها، بر نصب بنرهای تبليغاتی و هشداری در مبادی ورودی با مضامين هشداری و آموزشی تاکيد کرد.

سرهنگ رياحی اولويت پليس در طرح های سالم سازی دريا را برقراری نظم و امنيت ترافيکی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی برشمرد و افزود: در اين طرح از همه ظرفيت ها و توانمندی ها استفاده خواهد شد.

وی از به کارگيری پليس افتخاری، نيروهای يگان ويژه، يگان دريابانی، انتظامی و نگهبانان محله شرکت های انتظام در اين طرح خبر داد و افزود: برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی، بدحجابی، بي حجابی، سگ گردانی و جلوگيری از شنای مختلط، جلوگيری از شنا در مناطق ممنوعه از جمله ماموريت های پليس در طرح سالم سازی دريا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار