ارومیه؛

احیای بافت فرسوده باهدف تامین کاربری های خدماتی در مناطق محروم

سی و پنجمین جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر با محوریت احیای بافت فرسوده و باهدف تامین کاربری های خدماتی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسین پناهی رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر گفت: بسیاری از برنامه های انقلاب مانند انتخابات شوراهای محلی، کانونهای بسیج و دیگر ضرورتهای زمان در مساجد انجام می گیردو امروز مساجد مهمترین ظرفیت در مقابله با تهاجمات فرهنگی ایادی غربی خواهد بود .

وی همچنین فرارسیدن روز پزشک را به تمامی پزشکان جامعه پزشکی و علی الخصوص متخصصان شهر عزیزمان تبریک گفت و خاطر نشان کرد : زحمات شبانه روزی کسانی که زندگی، دانش و تجربه‌های گران‌قدر خویش را برای داشتن مردم و جامعه‌ای سالم‌تر به کار گرفته و می‌گیرند بسیار با ارزش است .

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر با اشاره به وظیفه ذاتی کمیسیون مبنی بر پیگیری مداوم روند اجرایی مصوبات شورای اسلامی شهر از دست اندر کاران و مجموعه معاونت اداری و مالی که زحمات فراوانی در پیاده سازی سیستم یکپارچه رصد آنلاین روند اجرایی مصوبات انجام داده اند تقدیر و تشکر نمود و خواستار احصاء نمودن نظریات فرمانداری به تفکیک و لحاظ نمودن در جدول آخرین روند عملیاتی شدن مصوبات جهت دسترسی به آماری واقع بینانه تر شد .

پناهی توجه ویژه و پیگیری های متناوب سیاستهای اتخاذ شده در خصوص ساماندهی مشاغل مزاحم و رفع سد معبر در معابر شهری را به همراه نظارت جامع بر روند فعالیتهای مالی مجموعه مدیریت شهری و رفع هرگونه خلا های موجود را از دیگر سیاستهای این کمیسیون برشمرد و خواستار پیگیری بی وقفه و نامحدود بهمراه بازدیدهای میدانی از واحدهای مربوطه گردید .

وی از اساتید دانشگاهی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با ابراز خرسندی از اثرات مثبت ورود کمیسیون نظارت به موضوعات مطروحه از زمان آغاز این کمیسیون اتمام و تعیین تکلیف پروژه های سرمایه گذاری با اولویت تعیین تکلیف پروژه میدان امام خمینی (ره) و احیای بافت فرسوده و مناطق حاشیه ای با هدف تامین کاربریهای خدماتی در مناطق محروم و مرکزی شهر ارومیه و همچنین مشخص شدن آخرین روند آزاد سازی امتداد خیابان عطایی و راه اندازی شهربازی مدرن بعنوان اتمام پروژه های نیمه تمام چندین ساله در دستور کار قرار گیرد .

همچنین با پیشنهاد لطیفه مبیّن در خصوص توجه ویژه به مسائل و مشکلات بانوان مقرر گردید آخرین اقدامات انجام شده در خصوص اتمام پارکهای بانوان و برنامه های شهرداری در راستای توانمند سازی بانوان در حوزه های اجتماعی و فرهنگی در کنار سایر موضوعات مطروحه در دستور کار کمیسیون قرار گیرد .

در ادامه جلسه هریک از اعضای جلسه به بیان دیدگاه ها و نکته نظرات خود در خصوص راهکار های نوین و جامع نظراتی پرداختند و مقرر گردید بازدید میدانی بهمراه تداوم پیگیری ها از سیاستهای این کمیسیون همچنان از اولویتهای این کمیسیون باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.