میرمحمدی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

رونمایی از کتاب "سفیر تدبیر و سرور امید" در هفته دولت

استاندار یزد گفت: عملکرد دولت به صورت کتابی تحت عنوان " سفیر تدبیر و سرور امید" گردآوری شده که در هفته دولت رونمایی می‌شود.

میر محمدیسید محمد میرمحمدی استاندار یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح برنامه‌های استان متبوع خود به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: قصد داریم توانمندی‌های مختلف بخش خصوصی، دولتی،طرح‌های مختلف استان را بهره برداری و افتتاح کنیم. 

وی افزود: این هفته فرصتی را برای افزایش اعتماد عمومی فراهم خواهد آورد تا دستاوردهای دولت در بخش خصوصی و دولتی مطرح شود بنابراین ضمن برگزاری جلسات هم اندیشی با مردم، مشکلات مناطق را مورد بررسی قرار می‌دهیم. 

استاندار یزد با بیان اینکه در هفته دولت میزبان مسئولان و اعضای دولت در استان خواهیم بود، گفت: برنامه‌ای تدارک دیده‌ایم تا با پوشش عمومی نسبت به اقدامات دولت و مشکلات موجود بررسی لازم را به عمل آوریم. 

میرمحمدی خاطرنشان کرد: عملکرد دولت تدبیر و امید در طول سالهای گذشته به صورت کتابی تحت عنوان " سفیر تدبیر و سرور امید" گردآوری شده که در هفته دولت از این کتاب رونمایی خواهد شد که مردم از طریق آن با مراحل سفر اعضای هیئت دولت و وعده‌های آنان در استانهای مختلف آشنا خواهند شد.

وی تصریح کرد: طرح‌ها و پروژه‌های مصوب دولت در این کتاب مستند بوده تا عامه مردم  از دستاورد سفر ریاست جمهور مطلع باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار