چمران در صحن شورای شهر:

مشکلات خیابان 17 شهریور رفع می شود/ پیاده رو برقرار می‌ماند

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به برنامه رفع مشکلات خیابان 17 شهریور گفت: پیاده رو برقرار می ماند و با استقرار پلیس، جمع آوری معتادان، انتقال نمایشگاه های فروش خودرو و راه اندازی اتوبوس مشکلات رفع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران در جلسه 285 جلسه شورای شهر تهران گفت: برای خیابان 17 شهریور و تبدیل آن به یک مرکز آیینی تلاش هایی شد که همه ما در همان زمان می دانستیم که مشکلاتی در پیش خواهیم داشت.

وی افزود: 3 ماه پیش کمیسیون حقوقی و نظارت مأمور شد تا مشکلات را بررسی و با مطالعه دقیق در مورد آن اظهار نظر کند که مشکلات به 3 دسته تقسیم شد.

رئیس شورای شهر تهران در مورد این مشکلات گفت: مشکل اول مشکل دسترسی اهالی بود که با ایجاد دسترسی های جایگزین حل شد و تردد از شمال به جنوب از خیابان صفا ممکن شد.

وی ادامه داد: مشکل دیگر حضور معتادان بود که در این ارتباط پلیس در خیابان مستقر شد و نسبت به جمع آوری معتادان اقدام کردند و بصورت کانکس یا در آینده در ساختمان حضور دائمی داشته باشند.

چمران افزود: مشکل دیگر به فروشندگان خودرو مربوط می شد که کارشان کساد شده بود و بر این اساس محلی در خیابان خاوران به انها اعطا شد تا فروش خودرو را به آنجا منتقل کنند، ضمن اینکه مغازه 17 شهریور را همچنان داشته باشند و تنها کاسبی دیگری را آغاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد تا یک خط اتوبوس پاک برای حمل و نقل عمومی نیز در این خیابان راه اندازی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار