یاسوج؛

پلمپ 3 جایگاه سوخت CNG در یاسوج

3 جایگاه CNG غیراستاندارد در شهر یاسوج با تایید اداره کل استاندارد و دستور مقامات قضایی پلمپ شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ معاون اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان در حاشیه پلمپ و تعطیلی این جایگاه ها گفت: 24 جایگاه CNG در استان فعالیت دارند که از این تعداد 7 جایگاه آن غیر استاندارد است و باید پلمپ وتعطیل شوند.

مهرداد مسعود نژاد با بیان اینکه پیش از این به متصدیان این جایگاه ها برای برطرف کردن نواقص، اخطاریه ها و تذکرات لازم داده شده بود افزود: تاکنون نسبت به رفع مشکلات و استاندارد سازی این جایگاه ها اقدامی انجام نشده است و به همین دلیل امروز 3 جایگاه در شهر یاسوج پلمپ شد.

معاون اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان ادامه داد: جایگاه های غیراستاندارد دیگر در شهرستان های کهگیلویه، چرام و دنا قرار دارند که پس از اتمام مهلت یک ماهه و در صورت رعایت نکردن استانداردها و برطرف نکردن مشکلات، این جایگاه ها نیز پلمپ و تعطیل خواهند شد.

مسعود نژاد فرسوده بودن و قدمت بالای مخازن، نشتی، استاندارد نبودن نازل ها و نپوشیدن لباس کار توسط کارکنان را از عمده عوامل پلمپ و تعطیلی این جایگاهها برشمرد و گفت: این اداره بنا به وظایف ذاتی خود و با هماهنگی با دستگاه قضایی، سه جایگاه سوخت CNGغیراستاندارد شهرک ولایت، شهید قرنی و بلهزار را پلمپ و تعطیل کرد.

معاون اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان افزود: تا زمانیکه بهره برداران، اقدام به استانداردسازی و رفع نقایص نکنند جایگاه ها رفع پلمپ نمی شوند.

مسعود نژاد گفت: کسانیکه بدون مجوز قانونی و قضایی اقدام به بازکردن پلمپ جایگاه خود کنند با مجازات حبس و جریمه نقدی مواجه خواهند شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.