اردبیل؛

بهره برداری از 43 پروژه آبرسانی روستایی در اردبیل

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: همزمان با آغاز هفته دولت قرار است ۴۳ پروژه آبرسانی در روستاهای استان اردبیل به مرحله بهره‌برداری برسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محسن قنبری در جلسه بررسی روند اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی در اردبیل اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دولت قرار است 43 پروژه آبرسانی در روستاهای استان اردبیل به مرحله اجرایی برسد و در این رابطه ما خواستار تلاش مسئولان برای تسریع در اجرای آبرسانی به روستاها هستیم.

وی افزود: پروژه آبرسانی در استان اردبیل با اعتبار بیش از 73 میلیون ریال برای جمعیتی به تعداد 12 هزار و 866 نفر در آینده‌ای نزدیک قرار است به مرحله بهره‌برداری برسد تا بتوانیم آبرسانی به مناطق محروم را در اولویت کاری قرار داده و آن‌ها را از این نعمت ارزشمند بهره‌مند سازیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل تصریح کرد: برای انجام پروژه آبرسانی باید همکاری و تلاش مسئولان برای تامین آب شرب به مردم مناطق روستایی افزایش یابد تا همزمان با هفته دولت روستاییان استان اردبیل هم آب آشامیدنی مورد نیاز را در دسترس داشته باشند.

قنبری بیان کرد: قرار است تا آخر امسال بقیه پروژه‌های آبرسانی به مرحله اتمام و بهره‌برداری برسند و اقدامات لازم در این‌باره انجام شود تا شاهد پیشرفت مناطق محروم در سال‌های آتی باشیم و مردم هم سلامتی کامل از حیث آب مصرفی سالم داشته باشند.

وی اظهار کرد: علاوه بر جمعیت 12 هزار و 866 نفری برخوردار از این پروژه به تعداد 15 مجتمع آبرسانی در سطح استان در حال اجرا است که در آینده‌ای نزدیک به مرحله بهره‌بردای خواهد رسید و امیدواریم مسئولان در این رابطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و تمام تلاش خود را به کار ببرند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.