اصفهان؛

بیش از 3 هزار میلیارد ریال اعتبار برای بهره‌برداری از طرح های آبفا اصفهان

15طرح در بخش آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 3 هزار و 147 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: آبرسانی به شهر تودشک، اجرای خط آبرسانی گلشهر گلپایگان، آبرسانی به شهرک برق و الکترونیک خمینی شهر، ساخت مخزن 2 هزار مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ آب اردستان، حفر و تجهیز چاه های آب نصرآباد، سین و خورزوق در نهایت با اعتباری بالغ بر 182 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
هاشم امینی افزود: آبرسانی به گلپایگان با اجرای 49 کیلومتر لوله گذاری، احداث تصفیه خانه، ایستگاه پمپاژ و مخزن ذخیره با اعتباری بالغ بر 249 میلیارد ریال انجام می شود
وی ادامه داد: طرح انتقال آب به محور غرب و مرکز اصفهان (شهید فهمیده) با اجرای بیش از 11 کیلومتر لوله گذاری با هزینه ای بالغ بر 167 میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته که این طرح با هدف رفع مشکل افت فشار آب ساکنین محور غرب و شمال غرب اصفهان و منطقه خمینی شهر عملیاتی شد.
امینی با اشاره به طرح آبرسانی خوانسار، بیان داشت: طرح آبرسانی به خوانسار با اجرای 37 کیلومتر خطوط لوله گذاری ساخت 2 ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه آب همچنین احداث مخزن ذخیره آب 5000 مترمکعبی با اعتباری بالغ بر 202 میلیارد انجام گرفت.
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان هدف از اجرای پروژه آبرسانی به شهر گز را رفع مشکل کاهش فشار آب همچنین رفع کمبود آب در این شهر در فصل تابستان برشمرد و تصریح کرد: پروژه آبرسانی به شهر گز با اجرای 7/11 کیلومتر لوله گذاری و هزینه ای بالغ بر 156 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
وی آبرسانی به شهرک های صنعتی را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: در هفته دولت آبرسانی به شهرک های صنعتی مبارکه و دهسرخ افتتاح می شود. این درحالیست که با اجرای این پروژه تمامی واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک های صنعتی از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند. این طرح با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال عملیاتی گردید همچنین مخازن 1000 مترمکعبی و نیز 2 مخزن 2 هزار مترمکعبی در شهرهای مبارکه، طالخونچه و دیزیچه به همراه فیلتر پرس تصفیه خانه فاضلاب صفائیه جمعاً با هزینه ای بیش از 123 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
امینی به اهمیت اجرای طرح میدان استقلال اشاره کرد و افزود:طرح میدان استقلال به منظور آماده سازی، احداث و بهسازی میدان استقلال در ورودی شمال غرب اصفهان با بیش از 6 کیلومتر بهسازی، نوسازی و جابجایی خطوط انتقال اصلی آب و فاضلاب با هزینه 140 میلیارد ریال انجام گرفت.


انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.