تهیه اطلس توسعه زیست فناوری کشور

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری گفت:اطلس توسعه زیست فناوری کشور با حمایت معاونت علمی باهدف جمع آوری اطلاعات این حوزه صورت گرفته است.

مصطفی قانعی، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری در گفت و گو باخبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به اطلس تهیه شده اظهار داشت: اطلس ظرفیت‎های علمی و فناورانه حوزه زیست فناوری تهیه شده و تا چند ماه آینده نسخه نهایی آن ارائه می شود.

وی ادامه داد: ستاد توسعه زیست‌فناوری که بر اساس اسناد جاری، وظیفه حمایت، هدایت و هماهنگی موسسات و مراکز فعال و مرتبط با زیست‌فناوری را بر عهده دارد، در نظر دارد اطلس ظرفیت‌های علمی و فناورانه حوزه زیست‌فناوری را تهیه کند.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری  یاد آور شد: این اطلس با اهتمام ظرفیت‌های فکری  مرکز تحقیقاتی، پژوهشکده، قطب علمی و یا پژوهشگاه‌ها تهیه شده و از دانشگاه ها و مراکز علمی نیز در این زمینه پیشنهاداتی دریافت شده است.

وی گفت: این حمایت‌ها با هدف مدیریت و پیگیری ماموریت محوری در هر واحد علمی بر یک عرصه اولویت دار اختصاصی و با عمق بخشی به تسلط دانشی انجام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار