اردبیل

برگزاری دوره‌های آموزشی توان‌افزایی در ادارات سراسر کشور

مشاور وزیر کشور در امور زنان گفت: ۴۵ دوره آموزشی توان‌افزایی برای ۲۲۰۰ نفر از زنان مسئول ادارات کشور در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فهیمه فرهمند‌پور در دوره آموزشی توان‌افزایی مدیران اظهار داشت: دوره آموزشی توان‌افزایی مدیران زن که در اردبیل در حال برگزاری بوده،‌ نخستین نشست و دوره آموزشی از 45 دوره آموزشی پیش‌بینی شده برای توان‌افزایی مدیران زن است که با حضور مدیران کل امور بانوان استانداری‌های سراسر کشور به مدت دو روز و با شکرت 52 نفر برگزار می‌شود.

وی گفت: 45 دوره آموزشی برای 2 هزار و 200 نفر از زنان مدیر و مسئول سراسر کشور در 31 استان کشور برگزار می‌شود که شامل مدیران کل دستگاه‌های اجرایی،‌ معاونین دستگاه‌های اجرایی،‌ مشاوران، کارشناس مسئولان و مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها خواهد بود.

مشاور وزیر کشور در امور زنان افزود: هدف از برگزاری این نشست‌ها و دوره‌های آموزشی توان‌افزایی مدیران زن به منظور بسترسازی برای حضور پررنگ بانوان در جامعه است که امیدواریم در بخش‌های مدیریتی نیز این دوره‌های آموزشی، باعث دانش‌افزایی و ارتقاء مهارت این بانوان شود.

فرهمندپور تصریح کرد: بانوان توانمندی‌های زیادی در حوزه‌های مختلف دارند که قطعا این حضور بانوان در حوزه‌های مدیریتی نیز قابلیت رشد و توسعه را دارد که این نشست‌های توان‌افزایی با حضور دکتر موسوی، از مدرسان برجسته کشور برگزار خواهد شد که قطعا نتایج مثبتی به دنبال داشته و بانوان مدیر و مسئول در ادارات دولتی را در راستای توانمندسازی بیشتر کمک می‌کند.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین معیارها جهت سنجش درجه توسعه یافتگی یک کشور، میزان اهمیت و اعتباری است که زنان در آن کشور دارا می‌باشند چرا که نگاه جهان، بیشتر به سوی زنان معطوف شده و برای تحقق توسعه اجتماعی، تسریع فرایند توسعه اقتصادی و محقق شدن عدالت اجتماعی، چنان‌چه به زن به عنوان نیروی فعال و سازنده نگریسته شود، قطعاً تأثیر بسیاری در روند توسعه و افزایش کمّی و کیفی نیروی انسانی آن جامعه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.