اراک؛

اواسط شهریور موعد برگزاری نمایشگاه خودرو در اراک

هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو ، قطعات و صنایع وابسته از 16 تا 19 شهریور ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های غرب کشور در اراک بر گزار می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو ، قطعات و صنایع وابسته از 16 تا 19 شهریور ماه با حضور و مشارکت خودرو سازان بزرگ کشور و همچنین ده ها شرکت و کارخانه مختلف قطعه ساز و مجوعه های خودرو، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اراک، برگزار می شود.
در  هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته؛ شرکت های مختلف داخلی از جمله ایران خودرو، سایپا و همه شرکت های تابع و زیر مجموعه آنها و همچنین شرکت های خارجی جدیدترین تولیدات، تجهیزات،قطعات، صنایع و خدمات مرتبط با خودرو را عرضه و به نمایش می گذارند.
قرار است در حاشیه این نمایشگاه که در فضائی بالغ بر8 هزار متر مربع برپا می شود، چند کنفرانس و کارگاه علمی آموزشی حوزه صنعت خودرو با حضور استادان دانشگاه ، کارشناسان و محققان و طراحان برگزار شود.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این نمایشگاه با شماره تلفن های 22662774 تا 76 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی www.idro-fairs.com مراجعه کنند.
انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، نمایشگاه ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.