شهرکرد؛

بنیاد برکت 5 مدرسه در لردگان احداث می کند

فرماندار لردگان گفت: بنیاد برکت امسال 5 باب مدرسه 6 کلاسه در این شهرستان احداث می کند.

بنیاد برکت 5 مدرسه در لردگان احداث می کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ ابوالقاسم کریمی افزود: این طرح ها با 39 میلیارد ریال اعتبار در روستاهای شهرک شوارز، شهرک مامور، شانه جف، لیرابی، رفن و روستای معدن احداث می شود.

وی افزود: امسال همچنین با موافقت رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، 5 باب خانه عالم در بخش فلارد این شهرستان احداث خواهد شد.

فرماندار شهرستان لردگان ادامه داد: این پنج خانه عالم با اختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار توسط بنیاد برکت در روستاهای سندگان، دشت پاگرد، شهریار، قرح و کندربا ساخته می شود.

کریمی یادآور شد: سال گذشته نیز یک باب مدرسه 4 کلاسه با اعتبار افزون بر یک میلیارد و 280 میلیون ریال در روستای نصیرآباد بارز و یک باب مدرسه 4 کلاسه با اعتبار بیش از 2 میلیارد و 560 میلیون ریال در روستای بارز سفلی و 2 باب مسجد هر کدام به مساحت 120 متر مربع در شهرستان لردگان احداث شد.

به گفته وی؛ اقدامات و فعالیت های متعدد و مطلوب بنیاد برکت طی سال های اخیر در شهرستان لردگان تأثیر بالایی در محرومیت زدایی از این منطقه کمتر برخوردار داشته است.

لردگان از شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری با بیش از 190 هزار نفر جمعیت می باشد که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله 160 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار