اهواز؛

رامهرمز میزبان مسابقات پاورلیفتینگ خوزستان

رقابت‌های قهرمانی پاورلیفتینگ با لوازم باشگاه‌های خوزستان و مسابقات انتخابی پاورلیفتینگ بدون لوازم استان در رامهرمز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئول کمیته پاورلیفتینگ هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خوزستان اظهار کرد: ‌این رقابت‌ها جمعه این هفته به میزبانی رامهرمز در رده های سنی نوجوانان، ‌جوانان، ‌بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد.

رضا حسین‌پور با بیان این‌که پیش‌بینی می‌کنم نزدیک به 120 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند، گفت: ‌تاکنون شهرستان‌های دزفول، ‌اندیمشک، ‌رامهرمز، ‌اهواز، مسجدسلیمان، ‌خرمشهر و حمیدیه برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی بیان داشت:‌ مسابقات رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در 9 دسته وزنی و رقابت‌های رده‌های سنی بزرگسالان و پیشکسوتان در هشت دسته وزنی برگزار می‌شود.

حسین‌پور در ادامه با گله‌مندی نسبت به نداشتن سالن تصریح کرد:‌ اگر اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان سالنی را به هیات بدنسازی و پرورش‌اندام اختصاص دهد، می‌توانیم کارهای بسیار بزرگ در زمینه میزبانی‌های کشوری و قهرمان‌پروری انجام دهیم. با توجه به پر مدال بودن این رشته و پتانسیل آن در استان، ما نیاز به یک خانه پاورلیفتینگ داریم.

این مقام مسئول اظهار داشت: برای اینکه از هیات‌های مختلف سالنی را در اختیار بگیریم، باید به آن‌ها التماس کنیم و بعد هم شاید با گرفتن هزینه به ما سالنی بدهند. ما واقعا فقر بی‌سالنی را شاهد هستیم. آقای رفیع‌‌زاده، رییس هیات نیز بسیار تلاش کرده است ولی همکاری لازم با ما صورت نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ‌در ورزش قهرمانی نیاز به امکانات سخت‌افزاری که همان سالن است، می‌باشد و اگر چنین شرایطی فراهم نشود، از همه چیز عقب می‌مانیم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.