تبریز؛

اخذ مجوز برای تعدادی از رشته ها در دانشگاه آزاد واحد اهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهراز اخذ مجوز برای 13 رشته دکتری و 44 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد واحد اهرخبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اسدی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اقدامات بسیار موثری انجام داده که از جمله آن اخذ مجوز برای 13 رشته دکتری و 44 رشته کارشناسی ارشد در دو و نیم سال گذشته است.

وی افزود: برخی از رشته‌های اخذ شده از مقطع کاردانی و کارشناسی شروع شده و تا مقطع دکتری ادامه دارد و به علاقه مندان تحصیل در رشته‌های فوق فرصتی فراهم کرده ایم که ادامه تحصیلات دانشگاهی خود را در این واحد سپری کنند.

وی گفت: همچنین اقدام لازم برای ایجاد رشته‌های مددکاری، شنوایی سنجی، گفتار درمانی، تجویز دارو، اورژانس و فوریت‌های پزشکی در حوزه علوم پزشکی در حال پیگیری است که امیدواریم به زودی شاهد ایجاد این رشته ها در واحد اهر باشیم.
 
رئیس دانشگاه  آزاد اسلامی واحد اهر، مشارکت در برنامه‌های مختلف شهرستانی را از دیگر کارهای انجام شده و در دست اجرای این دانشگاه برشمرد.

وی، ادامه داد: برگزاری دومین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری شهرستان اهر در جهت جذب سرمایه گذاران به این شهرستان، مشارکت در برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران و فراهم کردن امکانات رفاهی و اسکان در جشنواره ورنی، مشارکت در برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات ورزشی در رشته های مختلف از افتخارات این دانشگاه است.

نادر اسدی، در پایان از آغاز ثبت نام بدون کنکور در مقطع کاردانی و کارشناسی در واحد اهر خبر داد و افزود: در این راستا کارشناسان حوزه آموزش و ستاد هدایت تحصیلی دانشگاه آماده پاسخگویی و دریافت نظرات و پیشنهادات شهروندان و مراجعین محترم می‌باشد و دراین راستا 6 الی 11 شهریور ماه به عنوان هفته باز دانشگاه آزاد اسلامی جهت حضور عموم شهروندان و آشنایی با دانشگاه آزاد اسلامی اهر و بازدید از امکانات و توانمندی های این واحد انتخاب شده است.

انتهای پیام/شَ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.