اردبیل؛

اجرای عملیات گازرسانی به 375 روستای استان اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۳۷۵ روستای استان اردبیل در دست اجرا است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فیروز خدایی در آئین افتتاح 5 پروژه گازرسانی در مسجد جامع روستای باجیلوی شهرستان نمین اظهار داشت: همزمان با اولین روز از هفته دولت اهالی این روستاها به جمع مشترکان شرکت گاز استان اضافه شدند که با افتتاح این پروژه‌های گازرسانی در نمین تمامی روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: در حال حاضر تمامی شهرهای استان از گاز طبیعی برخوردار هستند و افزایش بهره‌مندی روستاها از این نعمت از اولویت‌های اصلی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: 751 روستا با 76 درصد خانوار نیز از این نعمت خدادادی بهره‌مند بوده و عملیات گازرسانی به 375 روستای دیگر نیز در دست اجرا است که با اتمام این تعداد روستا میزان برخورداری مناطق روستایی به بیش از 90 درصد ارتقا خواهد یافت.

خدایی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های دولت یازدهم گازرسانی به صنایع و افزایش میزان تولید و اشتغالزایی است، تصریح کرد: بر همین اساس و با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه به یک هزار و 250 واحد صنعتی خدمات‌رسانی می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: شرکت گاز استان اردبیل در حال حاضر بیش از 410 هزار مشترک را تحت پوشش گاز طبیعی قرار داده و در حال حاضر 26 شهر، 751 روستا، 64 جایگاه سی‌ان‌جی و تمامی شهرک‌های صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.