شیراز؛

استقبال 7 هزار نفری مردم فارس در نام نویسی پیاده روی اربعین

بیش از 7 هزار نفر از استان فارس برای پیاده روی اربعین استقبال کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا زینلی مدیر حج وزیارت استان فارس  گفت: تاکنون بیش از 7 هزار نفر در استان فارس در قالب 2 هزار و 439 گروه برای پیاده‌روی اربعین ثبت نام کرده اند که زمان صدور روادید براساس جدول زمان بندی باید از اول شهریور ماه آغاز می شد اما قیمت روادید از سوی دولت عراق هنوز اعلام نشده است.
زینلی از برطرف شدن مشکل تهیه دلار زائران با توافق انجام شده با بانک مرکزی خبر داد و افزود: بر این اساس زائران می توانند مبلغ خود را به صورت ریالی از طریق سامانه سماح پرداخت و از طریق بانک آن را به ارز تبدیل کنند.
مدیر حج و زیارت استان فارس ضمن در خواست از زائران مبنی بر اینکه زمان ثبت نام را به روز های آخر موکول نکنند، تصریح کرد: متقاضیان برای پیش ثبت نام می توانند از طریق سایت samah.haj.ir اقدام کنند که در این مرحله برای اخذ ویزا و بیمه وجهی از متقاضیان دریافت نمی‌شود و مبلغ کلی پرداخت‌ها در مراحل بعدی از طریق پیام کوتاه به زائران اعلام می شود.
وی تصریح کرد: بر اساس توافقات مقرر شده که متقاضیان اعزام به کربلا به صورت کاروانی در دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت که اسامی آنها در سایت Fars.haj.ir اعلام شده است، ثبت نام و از مراجعه به دفاتر غیرمجاز خودداری کرده و منتظر اطلاعیه های بعدی سازمان حج و زیارت در مورد شرایط و مقررات اعزام باشند.    
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار