اهواز؛

معرفی برگزیدگان نخستین مسابقه‌ عکاسی مهمانی خدا

برگزیدگان مسابقه‌ عکاسی میهمانی خدا از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، لیلا رحمانیان، سمیرا صحرانورد و مینا کردانی هیئت‌داوران اولین مسابقه‌ی عکاسی میهمانی خدا، سپهر قاسمی از شهرستان اهواز در استان خوزستان را به‌عنوان نفر برتر این مسابقه معرفی کردند.

علی خوانین از شهرستان شیراز در استان فارس و پریناز شالباف زاده از اهواز در استان خوزستان نیز به ترتیب رتبه دوم و سوم این مسابقه به خود اختصاص دادند.

لیلا رحمانیان دبیر اولین مسابقه عکاسی میهمانی خدا پیرامون داوری این مسابقه توضیح داد: نفرات اول تا سوم این مسابقه از میان 42 اثر رسیده به دبیرخانه اولین مسابقه‌ی عکاسی میهمانی خدا، انتخاب شدند و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال لوح و جایزه از برگزیدگان این مسابقه تقدیر خواهد کرد.

وی با اشاره به این‌که مسابقه عکاسی «میهمانی خدا» با انتشار فراخوان آن از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان هم‌زمان با ماه مبارک رمضان سال 1395 کار خود را آغاز کرد یادآور شد: در این مسابقه بچه‌ها عکس‌های خود را با موضوع‌های سفره افطار، سحری، پختن نذری، مراسم شب احیا، جمع خوانی قرآن، نماز جماعت و ... به دبیرخانه این مسابقه ارسال کردند.

فعالیت عکاسی یکی از برنامه‌های مراکز کانون پرورش فکری است که با اهدافی چون، ایجاد زمینه بیان احساس و اندیشه، بروز و پرورش خلاقیت، توجه به محیط پیرامون درک عمیق از آن، پرورش حس "زیباشناختی"، ایجاد زمینه‌ی تعدیل هیجانات (دوره نوجوانی)، تقویت حس اعتمادبه‌نفس، ایجاد و برقراری نظم، دقت و سرعت عمل، تحریک حس کنجکاوی و جستجو، تقویت حافظه بصری، افزایش حسن توجه، قدرت تشخیص و انتخاب، ایجاد و افزایش توانایی شکار و ثبت لحظه‌ها، آشنایی با قابلیت‌های کاربری عکاسی و ایجاد زمینه کسب و تقویت مهارت نسبی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
.......
۱۱:۰۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
سلام.موفق باشید
آخرین اخبار