کرمانشاه؛

اجرای هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن

هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن در استان از سوم مهر تا 25 آبان ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از اجرای هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن در استان از سوم مهر تا 25 آبان ماه خبر داد.

مژگان نمکیان گفت: به منظور کاهش هزینه اجرای سرشماری برای اولین بار سرشماری نفوس و مسکن در کشور به شیوه مدرن و الکترونیکی و به دو روش اجرا می‌شود.

وی با توصیه به خانوارها جهت استفاده از روش خودتکمیلی اطلاعات در سامانه اینترنتی، گفت: شرکت در سرشماری اینترنتی آسان بوده و وقت زیادی از خانوار نخواهد گرفت.

نمکیان افزود: از آنجا که سرشماری نفوس و مسکن به شیوه حضوری پیچیده و پرهزینه است، مشارکت افراد در سرشماری اینترنتی کمک با ارزشی در جهت کاهش هزینه این طرح ملی و تسریع در اجرای بهینه آن طرح خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به اجرای آخرین دوره سرشماری نفوس و مسکن در سال 1390، گفت: بر اساس این سرشماری جمعیت کشور 75 میلیون و 149 هزار و 669 نفر اعلام شد که نسبت جنسیتی آن 102 بود، یعنی به ازای هر 102 مرد 100 زن در کشور سرشماری شدند.

نمکیان تعداد عوامل اجرایی و دست اندرکار این دوره سرشماری نفوس و مسکن در استان را دو هزار نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد 598 نفر به عنوان مامور سرشماری در این طرح حضور دارند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، اجرا ، هشتمین ، دوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار