یزد؛

رسیدن به پیشرفت و آبادانی کشور باهمراهی دولت

امام جمعه بافق: همه باید با وفاق و همدلی، دولت را در راه رسیدن به پیشرفت و آبادانی همراهی کنیم.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛حجت الاسلام سید جواد سلیمانی گفت: در دوران ستم شاهی امکانات رفاهی برای مردم کم بود و بسیاری از فقر و نبود فضاهای آموزشی در شهرهای کوچک، مجبور به ترک تحصیل می شدند.

امام جمعه بافق گفت: اما امروز چهار مرکز دانشگاهی در این شهرستان فعالیت دارد و بیش از چهار هزار و 500 دانشجو بومی و غیر بومی در آنها به تحصیل مشغولند.

وی افزود: در هر عرصه و زمینه ای وارد شویم و مقایسه کنیم به همین نتیجه می رسیم که سطح رفاه و پیشرفت جامعه به طور کلی قابل قیاس با دوران پیش از انقلاب نیست.

وی، تحریم های ظالمانه وضع شده از سوی آمریکا علیه ایران اسلامی را یاد آور شد و گفت: با وجود این تحریم ها دولت در همه زمینه ها به ویژه مسکن،اقتصاد،بهداشت و درمان،آموزش عالی پیشرفت قابل توجه داشته و کارنامه قابل قبولی دارد.
 
سلیمانی همچنین به موقعیت ایران اسلامی در منطقه و جهان اسلام اشاره کرد و با بیان اینکه مسلمانان دنیا حکومتی نظیر جمهوری اسلامی را خواستارند بیان کرد: ایران با وجود مرز های آبی و خاکی مشترک با کشورهای نا آرام منطقه، همچنان محکم و استوار ایستاده و به راه ترقی خود در منطقه خاورمیانه ادامه می دهد.

وی، دولت را برخاسته از رای مردم خواند و عنوان کرد: دولت از بطن مردم به وجود آمده و همه وظیفه داریم دولتمردان و رئیس جمهور مردمی را در راه تحقق آرمانهای امام راحل و منویات رهبر فرزانه انقلاب یاری دهیم.


بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوب بود
آخرین اخبار