قم؛

دیدار مربی اسلوونیایی تیم ملی از امکانات دوچرخه سواری قم

حججی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم گفت: مربی اسلوونیایی تیم ملی از امکانات دوچرخه سواری قم بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ استرانچار مربی اهل اسلوونی تیم ملی دوچرخه‌سواری امروز وارد قم می‌شود تا در مدت حضور در استان قم از امکانات دوچرخه سواری قم در بخش کوهستان بازدید کند.

 حججی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قم بیان کرد: استرانچار که هدایت تیم ملی کوهستان را بر عهده دارد در مدت حضور در قم که ۳ روز خواهد بود برنامه آموزشی و استعدادیابی  کشورمان به منظور آموزش و استعدادیابی این رشته ورزشی از بین رکاب‌زنان مستعد و توانمند قم، این هفته به قم سفر می‌کند.

وی افزود: قرار است روز جمعه هفته جاری نیز مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری استان قم در بخش کوهستان برگزار شود و استرانچار نیز در این مسابقات حضور پیدا می‌کند و وضعیت دوچرخه سواران حاضر در مسابقه را ارزیابی خواهد کرد.

حججی بیان داشت: برگزاری کارگاه آموزشی و علمی استانداردهای روز دوچرخه سواری کوهستان با حضور دوچرخه سواران استان قم یکی از برنامه‌های سفر استرانچار به قم است که قرار است روز پنج شنبه در اداره کل ورزش و جوانان قم انجام شود.


  وی تصریح کرد: حمایت مسئولان در زمینه تجهیز و راه اندازی پیست‌های تخصصی در قم می‌تواند ظرفیت دوچرخه سواران قم را بیش از پیش به نمایش بگذارد و لیگ دوچرخه سواری استان قم را در بخش کیفی ارتقا دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار