تبریز؛

معرفی معاونان بنیاد بین‌المللی غدیر آذربایجان‌شرقی

رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر آذربایجان‌شرقی در دیدار خود با اعضای این بنیاد، معاونان بنیاد بین‌المللی غدیر استان را منصوب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت‌الله محسن مجتهدشبستری رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر آذربایجان‌شرقی در این دیدار غدیر را تجلی گاه امامت و ولایت خواند و گفت: در این روز اصل امامت و ولایت به اثبات رسید و باید با گرامیداشت این روز، حمایت خود را از ولایت نشان دهیم.

وی با اشاره به واقعه غدیرخم و تاکید پیامبر(ص) بر رساندن پیام جانشینی حضرت علی(ع) به مردم، اظهار داشت: ولایت محوری‌ترین اساس نظام اسلامی است که محدود به زمان پیامبر(ص) نبوده و در زمان غیبت امام زمان(عج)، تبعیت از ولایت فقیه امری ضروری است.

مجتهدشبستری تاکید کرد: بدون ولایت به عنوان ستون اصلی نظام جمهوری اسلامی، ادامه حرکت انقلاب اسلامی در مسیر ترسیم شده برای رساندن پرچم اسلام به دست مهدی موعود(عج) امکان‌پذیر نیست.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر آذربایجان‌شرقی نیز در سخنانی با تاکید بر تبیین درست مسأله غدیرخم به مردم به خصوص جوانان، تصریح کرد: اگر مسأله غدیر خم و ولایت به درستی در جامعه تبیین شود، مردم هیچوقت دچار گمراهی نخواهند شد.

حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر با بیان اینکه بنیاد بین المللی غدیر استان پیگیر اجرایی مناسب و پرمحتوای برنامه‌های دهه امامت و ولایت است، برگزاری صدها برنامه در سطح استان همچون نشست‌های روشنگری، برنامه‌های فرهنگی و هنری، اطعام نیازمندان و برگزاری جشن را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

در این دیدار با حکم آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، میکائیل جمال‌پور، رحیم جهانی، معصومه کیانی، رضا صدیق و جعفر اسکندری به ترتیب به عنوان معاونان علمی-پژوهشی، امدادی، امور بانوان، مالی و فرهنگی تبلیغی منصوب شدند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار