نهاوند ؛

کشف صدها قلم داروی غیر مجاز به ارزش 150 میلیون ریال

با تلاش ماموران و بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از 7 فروشنده غیر مجاز نزدیک به 900 قلم داروی غیر مجاز کشف و ضبط شد.

کشف صدها قلم داروی غیر مجاز به ارزش 150 میلیون ریالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، مومن علی دارابی  رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: تعداد 7 نفر فروشنده غیر مجاز دارو دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند و همچنین 5 مرکز غیرمجاز فروش دارو در نهاوند پلمب شد.
 
وی اظهار داشت: با تلاش کارکنان شبکه بهداشت و درمان نهاوند تعداد قابل‌توجهی دارو از افراد و مکان‌های غیرمجاز فروش دارو کشف و ضبط شد.
 
وی بیان کرد : این افراد سودجو با استفاده از نا آگاهی برخی از مردم نسبت به عوارض و پیامدهای استفاده خودسر از داروها، بدون تجویز پزشک اقدام به فروش دارو می‌کردند.
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: برای 7 نفر از عوامل فروش این داروها با هماهنگی  دستگاه قضاء پرونده تشکیل داده‌ شد و به مراجع قضایی معرفی‌شدند.
 
وی تصریح کرد : مردم ما باید دقت کافی را داشته باشند و در زمینه برخورد با این افراد با شبکه بهداشت همکاری داشته باشند تا دچار مشکلات سوءمصرف مواد دارویی نشوند.

انتهای پیام /ت
 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.